1 Eylül 2013 Pazar

Maden suyu şişesine dekupaj

İyi pazarlar dostlar
İşhayatına dönmeye bir gün kala.
Yarın nasip olursa iş başı yapıyorum.Öğretmenler öğrencilerden 2 hafta önce okula başlayıp mesleki çalışmalar yaparlar öğleye kadar.İki yıllık bir aradan sonra çok zor ve heyecan verici.
Malum kızıma artık bakıcı yardımıyla bakacağız.Biz olmadığımızda yanında o oalacak.Kızım için de benim için de zor bir süreç başlıyor.İnşallah kuzumla bir an önce uyum sağlarız bu duruma.
Dualarınızı bekliyorum bu sebeple.
Eveeettt....
Hanımlar bu soda şişelerini değerlendirme işini sevdim ben.
Dekoratif küçük vazo olarak kullanılabiliyor.İçlerine birer tane çiçek çok güzel olabilir.
Ponpon sünger fırça yardımı ile 3 kat boyadım şişeleri.Biri hayal pembesi,diğer ikisi beyaz.
Üzerlerine de birbirini tamamlayan, uygun renkte dekupaj resimleriyle renklendirdim.
Son olarak da sprey parlak vernik uyguladım.Kardeşim iyi günlerde kullansın.
Nasıl olmuş?
 



 
Muhabbetle efendim...

22 yorum:

  1. ELLERİNE SAĞLIK CANIM ÇOK CİCİŞ OLMUŞLAR:)RABBİM
    KÜÇÜK PRENSESE DE ANNESİNE DE SABIR VE SELAMETLİK VERSİN ...ÜZÜLME HEMEN ALIŞIR İNŞALLAH...
    ALLAHA EMANET

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim abla:)Allah razı olsun.İnşallah.

      Sil
  2. Feyzacığım Allah yarıfmcın olsun inşallah ilk günlerde zorluk olsa bile inşallah kızın da sen de alışırsınız çarçabuk...
    Benim kızıma da hep annem bakmıştı hoş hala da bakıyor ya..:))
    Ellerine sağlık dekupaj işinde mükemmelsin çok beğeniyorum kardeşim..
    Allah yardımcın olsun bundan sonra da...:))
    Selam ve sevgiler..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlem abla Allah razı olsun güzel duaların için.İnşallah alışırız.
      Beğenmene de çok sevindim.Çok incesin.
      Selam ve sevgiler..

      Sil
  3. Çok tatlı olmuşlar,ellerine sağlık. İşe de başlamanda hayırlı olsun inş. çabuk adapte olursun. Bende ücretsiz izindeyim. Şubatta işe başlayacağım artık ev hayatına alışmışken işe başlama fikri zor geliyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım.Ücretsiz izin rahatlık valla.Tadını çıkar:)
      Çok teşekkürler.

      Sil
  4. feyzacııııım kıyamam sana ben,tekrar iş hayatına dönmek şu aşamada belki sana zor gelebilir ama senin gibi birinin herşeyin üstesinden gelip,keyifle dolu dolu yaşayabileceğini düşünüyorum.şimdiden sana kolay gelsin canım RABBİM YARDIMCIN OLSUN günlerini işlerini kalbine sundursun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun canım.Ne güzel bir motive etmedir bu.

      Sil
  5. aaaa işine daldım yorumumu unuttum,şişelere tekrar bir kimlik kazandırmışsın şekercimde sen bunları cam boyasıylamı boyuyorsun yoksa akrilik boyaylamı,sanki boyada kabarcıklar var merak ettim???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akrilik boya canım.ZATEN ŞİŞENİN O BÖLÜMÜ KABARCIKLIYDI.BİR DE SÜNGERLE PITPITLAYINCA DAHA ÇOK KABARCIK OLUYO.SEN CAM BOYARKEN HANGİ MARKAYI KULLANIYORSUN?TAM OLARAK ADINI YAZABİLİR MİSİN?çOK KUSURSUZ OLUYOLAR DA MAŞALLAH.

      Sil
  6. Feyzaa çok güzel olmuşlar bayıldım keşke bana yakın olsaydın :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoğu kez aynı şeyi bende düşünüyorum :D

      Sil
    2. Ceydacım çok teşekkürler:)Olsaydım ama maalesef.Benden daha becerikliler vardır senin yakınında.

      Sil
    3. :)Elif çok hoşsun:)

      Sil
  7. elinize sağlık çok güzel olmuşlar... Yeni öğretim yılında şans ve başarı sizinle olsun... Dilerim güzel kızınızı da en az sizin kadar şevkatle sevecek bir ablası olur... Dualarım, sizinle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun canım.İnşallah.
      Sana da başarılar:))

      Sil
  8. Feyza hanım ellerinize sağlık çok güzel olmuşlar. Görevinizde de Rabbim yardımcınız olsun, kolaylıklar versin inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Serpil Hanım:)Allah razı olsun.

      Sil
  9. çok güzel olmuş, ellerinize sağlık, iş hayatınızda da başarılar dilerim :)

    YanıtlaSil
  10. çok çok güzel olmuşlar feyza hanım ellerinize sağlık ben de ahşap boyası var beyaz onu kullanabilir miyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım.Kullanabilirsin elbette:)

      Sil

Yorumlarınızı bekliyorum : )