27 Eylül 2013 Cuma

MUTFAK MASAMA RUNNER

Merhabalar hanımlar
Mesai bitii.Eve geldim çok şükür.Kızımı da uyutunca hemen fotoğraf yükleyip çalışmamı paylaşayım dedim.Geçenlerde dikiş makinemi ilk defa kullandım ve bir çalışma yaptım demiştim.İşte karşınızda...Tatatataaaammmm :))
Tabi profesyonel olanlar 'Bu da ne?' diyebilir.Aklımda hep bir runner dikmek fikri vardı.Sonunda gerçekleştirdim çok şükür.Hem de cupcakeli:)Mutfak masam için tasarladım bunu.Hayalet iple diktim cupcakeleri.Keçeden yaptım cupcakeleri.Su taşı ile süsledim.Su taşı favorimdir zaten.
Fotoğraflar için özür diliyorum.Ütülemiştim ama poşete koyunca kırışmış.Çok vaktim de olmuyor ütülemek için bir kez daha.Her şeyi hemen yapmaya çalışıyorum.
 




 
Hayırlı haftasonları dilerim...

22 yorum:

  1. çok güze omuş ellerinize sağık güzel günlerde kullanın inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nil hanım çok teşekkür ederim.
      sevgiler...

      Sil
  2. İlk deneme mi dedin Feyzacığım.. O zaman maşallah diyorum..
    Çok profesyonelce olmuş..
    Maşallah..
    Çok çok cci..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Özlem abla.beğenmene çok sevindim.

      Sil
  3. İlk deneme için bence çok başarılı. :) Ellerine sağlık, iyi günlerde kullan.

    Bakalım devamında daha neler gelecek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Devamı gelicek inşallah.sevgiler...

      Sil
  4. Güle güle kullan inşallah çok şirin olmuş:)

    YanıtlaSil
  5. ben de çok beğendim canım ellerine sağlık iyi tatiller:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))Teşekkürler Filizcim:))sana da iyi tatiller:)))

      Sil
  6. ellerine sağlık feyzacım ne güzel olmuş vallahi bravo canm

    YanıtlaSil
  7. Çok beğendim elinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. heyyy ne şirin olmuş yaa.çok keyifli bu.güle güle kullan canım.masaya çok yakışmıştır.ellerine sağlık bu arada.ne kadar hızlı ve sağlam ilerliyorsun sen maşallah!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Alanay abla.Çok güzel motive ediyorsun inan.İnsan blog açınca daha bir hevesli oluyor.Her şeyi denemek istiyorsun.Aynen benim gibi.Daha neler var yapılcak da:))Senin çalışmalarından da çok fikirler alıyorum.sevgiler..

      Sil
  9. Wallahi süper olmuş
    tam mutfak masasına uygun bir çalışma
    yaa insanın kendi yaptığı bişeyi kullanması gibi var mı?
    baktıkça bakası geliyor
    hepsi o kadar güzel bir emeğin ürünü kii
    iyi günlerde bereketle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim.Gerçekten insanın kendi el emeği bir şeyi kullanması farklı bir şey.dediğin gibi baktıkça bakasın geliyor.

      Sil
  10. ellerine sağlık feyzacım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı bekliyorum : )