9 Eylül 2013 Pazartesi

Kesme tahtasından mutfak panosu

Merhabalar hanımlar
Yeni haftanız berektetli,huzurlu ve mutlu geçin inşallah.Haftaya artık yoğun bir tempoya gireceğiz nasipse.Malum olkullar açılıyor ve yoğun çalışmalar biz öğretmenleri bekliyor.Hem bir anne hem bir eş hem de bir öğretmen olarak nasıl olacak bakalım hayat?
Ben bubları düşünüp kafa yorarken sizler de gerdönüşüm projeme bakıverin:)
Reimde gördüğünüz kesme tahtasıdır.Bir zamanlar sevdiğim bir abla(Süheyla ablam), kulakları çınlasın çok iyi bir komşumdu,vermişti bu tahtayı.Evinin artan laminenterinden yaptırmışlar.
 
 





12 yorum:

  1. çok güzel olmuş bu tahta elinize sağlık... :)

    YanıtlaSil
  2. Çoook şık olmuş. bayıldım Feyza.
    Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. vaooov emin ol çok şık ve güzel olmuş feyzacığım.bravo ve güle güle kullan.
    bu arada yeni eğitim öğretim yılımız kutlu olsun ve hayırlara vesile olsun.kolaylıklar diliyorum sana.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Alanay abla.Tüm eğitim camiasına hayırlı olsun.
      Beğenmene de çoook sevindim:))
      sevgiler...

      Sil
  4. Çok şık, güle güle kullanın. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Ayyy üzerine hamur kabartma bile yapmışsın...Ellerine sağlık canım bravo sana, harika bir çalışma olmuş..Güle güle kullan :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demetcim yaptım ya:))Çok teşekkür ederim canım.

      Sil
  6. ya feyza bir dur Allah aşkına ya :) bir nefes al git okuluna çalış gel evde temizlik yap vallahi kıskanıyorum artık bu geridönüşümleri nihahaha:)hariha olmuş,kabartmalarda oldukça güzellik katmış.bence sapına ufak bir delik açtırda duvarını acil süslesin.öperim şekerliğim senin o mağrifetli ellerinden:)

    YanıtlaSil
  7. Tatlı baktericiksin sen yaa:))Merak etme canım yakında sesim soluğum kesilir:))Beğenmene çok evindim.
    Yapıyorum yapıyorum bir kenara koyuyorum.Her yere çivi çakmak mesele kiracı olunca maalesef:((

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı bekliyorum : )