24 Eylül 2013 Salı

Ahşap boyama kapı süsüm

Merhabalar hanımlar
Ders programıma göre sabahtan sadece bir dersim var.O da kitap okuma saati.O saatte öğrencilerim ve ben kitap okuyoruz.Anlıyacağınız sabah kalktım, hazırlandım,kitap okudum geldim:)Sağolsun müdür yardımcımız güzel bir ders programı hazırlamış.Bir gün öğleden sonram boş, bir gün de bir dersim var sadece.Geldim kızımla vakit geçirdim.Uyuttum da gireyim yaptığım bir çalışmayı paylaşayım dedim.
Konrplak vardı elimde.Uygun boyutta kestim.Kırmızı ile fuşya rengini karıştırıp bordoya yakın bir renk elde ettim.Daha sonra mum sürdüm ve kirli beyaza boyadım.
 
 
Çok beğendiğim bir dekupaj resmini yapıştırdım dekupaj tutkalıyla.
 
Hamur kabartma yapmasam olmazdı.Daha afilli duruyor:))
 
Çiçek ve kelebekler hamur kabartma yapıldı.
 
Bir de hoşgeldiniz yazısı güzel olu dedim.Ve teker teker kesip hamurla kabarttım harfleri.Zordu burası.Ama sonuca değdi.

Bu şekli de kontrplaktan kestim.

Matkapla delikler açtım ve kınnap ipleriyle parçaları birbirine tutturdum.

 
Şimdi kapımda misafirlerimi karşılıyor.
Beğendiniz mi efendim?
Sevgiyle kalınız...
 

24 yorum:

  1. çok beğendim feyzacım harika..geçmiş yayınlarına da bakıcam ben yokken neler ürettin kimbilir...özledim sizleri takip etmeyi....sevgiler cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esracım çok teşekkürler.Biz de seni çok özledik.

      Sil
  2. Harika bir çalışma olmuş Feyzacım..
    Ne zamandır boyamaya ara verdim çok heveslendirdin beni..
    Güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demetcim çok sağol.özledik boyamalarını canım.

      Sil
  3. Ellerinize sağlık çok beğendimmm:)

    YanıtlaSil
  4. Süper olmuş canım harikasın bu benim çok sevdiğim bir dekupaj resmiydi çok yakışmış emeğine sağlık sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim Zeynepcim.Çok teşekkürler.

      Sil
  5. Feyza'cığım eline sağlık harika olmuş. Bu formlar, ham malzeme olarak hazır da satılıyor. Senin için kontrplak kesmek,harfleri yapmak oldukça uğraştırıcı olmalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla gerçekten zor oluyor.Ama ben artık malzemeleri değerlendirmek istedim.çok teşekkür ederim:))sevgiler..

      Sil
  6. Çok güzel olmuş resimde güzelmiş ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtap hanım bir uzman olarak sizin beğenmeniz çok mutlu etti beni.sevgiler...

      Sil
  7. Harika bir calisma olmus tebrik ederim.benim bir sorum olacak size..dekupaj kagitlarini satin mi aliyorsunuz yoksa internetten bulup renkli cikti mi aliyorsunuz kagidi ozel mi acaba?simdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filiz hanımcım çok teşekkürler:))ben renkli fotokopiyle çıktı alıyorum.özel olarak satılanlar da var.rica ederim:))

      Sil
  8. canim cok güzel ellerine saglik güle güle kullan sevgiler♥

    YanıtlaSil
  9. güzel bir çalışma olmuş. epey emek harcamışsın ama değmiş.
    eline, emeğine sağlık.
    güzel günlerde kullanın.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım.uğraştırdı ama inanın kendi çalışmasını kullanması,her eve girdiğinde bundan haz duyması çok güzel bir duygu.değiyor yani.
      sevgiler...

      Sil
  10. çok güzel olmuş.ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel olmuş ellerine sağlık
    güle güle kullan

    YanıtlaSil
  12. aaa bu harika olmuş canım
    o aşağıdaki kavisli tahtayı nasıl kestirdin yahuu
    bizim marangozlarda düz testere var sadece :D
    sormadım gerçi hiç ama
    böyle daha güzel olmuş :)
    bu kağıttan ben de de var çok güzel olmuşş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım.Zaten kontr plak kolay kesiliyor.Eşim kıl testere amış.ben kalemle şekli çizdim.O kesti.

      Sil

Yorumlarınızı bekliyorum : )