13 Haziran 2014 Cuma

Kitap ayracı yapımı ve abeslang kitap ayraçlarım

Merhaba hanımlar
Evett,Yine bir eğitim-öğretim sürecini tamamlamış bulunuyoruz.Kimi öğrencilerimiz sevindi,kimisi üzüldü.Herkes yıl boyunca yaptıklarının karşılığını aldı.Şimdi dinlenme zamanı...
Okuldan ayrılan öğretmen arkadaşlarımız oldu.Çok üzüldük ama inşallah gittikleri yerlerde her şey güzel gider onlar için.
10 Marifette paylaştığım bir çalışma.İki farklı kitap ayracının yapılışı var.
Abeslang(ağız çubuğu) ve renkli bantlarla yaptım.Resimler sırayla incelendiğinde nasıl yapıldığı belli oluyor.





Bu da kıyafet etiketi ve yapışkanlı folyo kağıt ile yaptığım kitap ayracı







Bunlar da rengarenk kitap ayraçlarım.
İp sarılarak yapıldı.

Boyanarak yapılanlar
                                                       
Renkli bantlarla sarıldı.

Bunlar da boyanarak yapılanlar

Buyurun sizler de başlayın hemen yapmaya.
Sevgiler...



16 yorum:

  1. hepsi de çok şeker ellerine sağlık Feyzacığım...

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık, renkli bant olayını tuttum, ilk fırsatta deneyeceğim. sevgiler

    YanıtlaSil
  4. aaaa ne kadar güzel olmuşlarrr :))) Güle güle kullan çok sevdim.Bant fikrini de çok beğendim.

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkürler arkadaşlar:))

    YanıtlaSil
  6. ne güzel olmuşlar.ayraç deyince akan sular duruyor bende :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler:)Sen ayraç ustasısın zaten:)

      Sil
  7. çok güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı bekliyorum : )