30 Eylül 2013 Pazartesi

Kızıma Cupcakeli taç

Merhaba hanımlar
Kızım artık büyüyor:)2.yaş günümüz yaklaşıyor.4 ekim doğum günü kızımın.Arkadaşlarımı çağırıp küçük bir kutlama yapmak istiyorum.Hazırlıklara başladım.İlk olarak tacını yaptım.Cupcakeyi çok seviyorum ve bunları kullanmak istedim tema olarak.
 
 
Keçeden cupcake kabı yaptım ve su taşı ile süsledim.
Kurdela ile de gül yapıp diktim.
Slikonla yapıştırdım.




 
Nasıl olmuş tasarımım?Devamı gelecek takımın ve hazırlıkların.
Sevgiler efendim:))
 

10 yorum:

  1. çook güzel olmuş canım ellerine sağlık.benim kızımın da 29 ekim doğumgünü.sen sıranı sav bakalm ben de senden esinleneyim azıcık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ne güzel:)Aynı yaştalar mı yoksa?Benim annemin doğum günü de 29 ekim.Allah hepsine hayırlı ömürler versin.Esinlen bakalım.sen de paylaş olur mu:))

      Sil
  2. Severek giysin inşaAllah ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel canım..heyecanını anlaybiliyorum güzel telaşeler değilmi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÜSVETCİM ÇOK TEŞEKKÜRLER.AYNEN ÖYLE CANIM.SENİNKİLERİ DE BEKLİYORUZ:)

      Sil
  4. Sağlıklı güzel yaşları olsun inşallah : )

    Çok tatlı olmuş tacı küçük hanımın : )

    YanıtlaSil
  5. şahane olmuş valla.çok beğendim.kuzumada çok yakışacak.ellerine sağlık canım.ve kızın çook şanslı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin çocukların da çok şanslı Alanay abla.Beğenmene de çok sevindim.
      sevgiler..

      Sil

Yorumlarınızı bekliyorum : )