22 Eylül 2013 Pazar

Büyük kutuları kapladım

Merhabalaaaaaarrr Hanımlaaaarrrr:)))
Bir haftadır giremiyorum nete.Kotayı doldurmuşum da söylemesi ayıp:)Çatladım ya...Kim neler yapıyor,ben yapıyorum paylaşamıyorum,falan filan...Dikiş makinemi aldım ilk defa elime,ufak tefek bir şeyler yaptım.Ama henüz yükleyemedim sırası geldikçe beğenilerinize sunacam inşallah.
Nasılsınız görüşmeyeli?Ben iyiyim elhamdülillah.Okullar açıdı.Yeni bir dönem,yeni öğrenciler,yeni arkadaşlar...Bu arad kızımın halası kaldı birz bizde.Bizim için iyi oldu.Benim işe gitmemi biraz da  olsa kabullendi küçük hanım bu süreçte.Bakıcı teyzemiz de geldi bu arada.Ona da alıştı biraz.İnşallah daha da kolay olur ikimiz için de.Bu arada ben de bu tempoya alışmaya çalışıyorum.
Efendim yaptığım çalışmalarımı koymak için yer bulamaz oldum.Kendi evim olmayınca kullanamıyorum da hepsini.Asmak gerekiyor,asmak için de çivi:))
Evet gördüğünüz deterjan kutuları.

Bunlar da desenlerini beğendiğim kaydırmaz raf örtüleri, hani 1 tl ye satılanlardan.Aslında siyah beyaz bir desen bulmuştum.O da tekti.Aldım yine de.Ama çok beğendim ya düşürmüşüm yolda:))O an çok üzülmüştüm.Çünkü hiç bir yerde bulamadım öylesini.
 
Sıcak silikonla yapıştırdım.Birini mavili,birini de pembeli süsledim.
 






 
İçine de astar yapıştırdım.Tam oldu.
 
Beğenmeniz dileğiyle..
Sevgiyle kalınız dostlar...

30 yorum:

  1. süper olmuş diyecek kelime yok maşallah

    YanıtlaSil
  2. Severek bakıyorum merak da ediyorum neler yaptın yeni diye..
    Yine güzel maşallah hep güzel.. Dikişlerini de çok merak ediyorum Feyzacığım.. Ellerine sağlık kardeşim..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Özlem abla:))Ben de severek takip ediyorum seni.Dikiş pek yok ama...Bakalım.
      sevgiler:))

      Sil
  3. AAA çok şaşırdım ya nasıl yaptın kız öyle.. çok güzel olmuş ister kirlilik ister oyuncak koy çok kullanşlı.. söylemesen hazır zannderdik..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa çok mersi:)Ceydacım basit kaplaması aslında.Ben önce beyaz a4 kağıtla kapladım.Çünkü yazıları belli oluyordu kutunun.Sonra da kesip kesip örtüyle kapladım.

      Sil
  4. Yaparsin sen yaparsiiin...diktigini bekleyecegim,sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canısı evgi abla:)Sevindiriyorsun beni.sevgiler...

      Sil
  5. ya ne şirin ve kullanışlı olmuş bu kutular.süpersin.
    bu arada yeni eğitim öğretim yılı hayırlı uğurlu olsun.kızın tez zamanda daha fazla alışıp benimser umarım.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Alanay abla.Şirin oldular gerçekten.Hepimize hayırlı olsun.Amiin:)

      Sil
  6. Kutular çok güzel vede çok kullanışlı olmuş,Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  7. Cok begendim super bir calisma olmus tebrikler

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık çok güzel olmuşlar..

    YanıtlaSil
  9. İyi ki var bu kutular...
    Süsleyip püsleyince nasıl da değişiyorlar:)

    YanıtlaSil
  10. çok şık görünüyorlar... elleriniz dert görmesin... sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. BAK SORMAYI UNUTTUM KAPININ ANAHTARINI NEREYE KOYUYORSUN))BUNLARI ALABİLMEK İÇİN ZATEN ŞİŞMANIM CAMDAN GİREMEMKİ ...ELLERİNE EMEKLERİNE SAĞLIK ÇOK ÇOK ŞEKER OLMUŞLAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))Kapının anahtarı hep yanımda.çok teşekkür ederim abla:)

      Sil
  12. canım çok hoşlar yine içini filan naısda güzel oturtmuşsun maşallah ya

    YanıtlaSil
  13. ah canım beniiim,ne uğraşmışsın yahuu ama değmiş,ben beğendiğim defter kaplarından yapışkanlı kağıtlara terfi etmiştim ama bayaaa uzun süredir kaplama oldum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Pembe bakterim:))en favorim kutu kaplama benim:)

      Sil
  14. ne kadar muntazam ve güzel olmuş ve maliyetide az ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  15. :) harika olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  16. yine döktürmüşsün feyza emeğine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. yahu ne güzel bunlar ya ellerine sağlık püf noktalarını bir post yapıver özeniyoruz vallahi
    gerçekten harika görünüyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın:))Aslında püf noktası yok bunun.elimize silikon tabancasını alıp ölçülerine göre kesip yapıştırıyoruz.

      Sil
  18. Bağnu,Filiz,nilNeşeli işler dükkanı,Mutlu yuvan fun d,üÜsvet,Emine,Beyza çok teşekkür ederim hepinize:))Bbeğenmeniz çok mutlu ediyor inanın.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  19. Çok güzel olmuşlar. Ellerine sağlık. Benim kutularda hala kaplanmayı bekliyorlar artık el atma zamanı geldi sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:)Hadi bakalım kolay gelsin.

      Sil
  20. aynen cok guzel olmus ya bayıldım bende yapıcam bı kagıt bulsam :) Bana da beklerim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Hoşgeldiniz bloğuma.

      Sil

Yorumlarınızı bekliyorum : )