5 Eylül 2013 Perşembe

Mukavva kutulara da dekupaj yaptım:))

Merhabalar hanımlar
Artık sonbahar yüzünü iyice göstermeye başladı.Sararan ve dökülen yapraklar,yağmurlar,soğuyan hava ve hüzün...
Yazın sıcak yüzünü arar oldum şimdiden.Aslında her mevsim kendi içinde farklı güzellikleri barındırıyor ama sanki kasvetli oluyor kapalı ve soğuk havalar.O günleri yaşıyorum yine.Azıcık gösteriverse güneş yüzünü bulutların arasından mutlu oluveriyorum.
Sonbahara da alışırız kışa da elbet.Allah sıhhat,huzur versin yeter ki.
Yine dekupaj ve geridönüşüm çalışmalarım var.
 
Gördüğünüz kutu mukavva bir kutu

İçine kızımın tokalarını koymuştum ama kendi zevkime göre olmalıydı.
 

Üstündeki resmi ponpon fırçayla beyaza boyayıp dekupaj yaptım.

Kalp de peçete dekupaj



 
Bu da çamaşır kutusuydu.Çok hoşuma gidiyordu rengi ve şekli.


Uygun bir resmi dekupaj yapıp kenarlarını dantelle süsledim.




 
Beğenilerinize sundum.
Hadi bakalım gelsin yorumlar:))))

 

32 yorum:

  1. Özellikle 2. kutuya bayıldım. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. toka kutusu güzel olmuşta Feyzacım, çamaşır kutusu nasıl da romantik bir kutuya dönüşmüş, danteller çok yakışmış, resim seçimi de öyle, zevkine emeğine sağlık canımcım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Banu abla:)))Senin tarzını da yansıtıyor dimi o kutu.
      sevgiler....

      Sil
  3. Çok hoş olmuş :) kutularda güzelmiş ayrıca :) Tam basit işlemle çook güzel olabilecek cinsten :)

    YanıtlaSil
  4. acayip güzl olmuş,senin şu cesaretine hayranım resmen.ben olsam mukavva boyanmaz derdim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım:)Sen cam boyamaktan başka bir şey göremiyorsun.bayılıyorum boyamalarına.

      Sil
  5. Banu Abla gibi bende bende çamaşır kutusuna bittim.çok zevkli olmuş güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de favorim çamaşır kutusu:))çok teşekkürler.

      Sil
  6. ellerinize sağlık kutular zevkli olmuş çok beğendim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin beğenmeniz çok sevindirir beni.Çok teşekkürler.

      Sil
  7. harika olmuşlar :) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. Çok hoş olmuşlar, ellerinize sağlık. Bazen boyamadan ya da kaplamadan da sadece dekupaj ile çok şık yenilemeler yapılabiliyor. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Esra hanım.hem geridönüşm yapıyoruz hem eğleniyoruz.

      Sil
  9. ikiside çok hoş canım gerçekten:)

    YanıtlaSil
  10. pembe kutuya bayildim ellerine yüregine saglik canim sevgiler♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bayıldım:)))Teşekkürler canım.sevgiler...

      Sil
  11. Çok güzeller :) ellerinize sağlık....

    YanıtlaSil
  12. Sahanesin diyoeum.masallah diyorum baska bisey diyemiyorum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))Yükselcim çok mersii.Çok mutlu ettin beni.Pazartesi görüşmek üzere...

      Sil
  13. Sahanesin diyoeum.masallah diyorum baska bisey diyemiyorum:)))

    YanıtlaSil
  14. Süpersin ya.. Harika olmuş her iki kutuda.

    YanıtlaSil
  15. harika.. hele de o pembesi çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes aynı fikirde.çok teşekkürler canım.

      Sil
  16. ellerini değdiğin her obje yeniden güzelleşiyor hayat buluyor.çok şık olmuşlar ellerine sağlık canım.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alanay abla utandırıyorsun beni:))Çok teşekkür ederim.sevgiler..

      Sil
  17. ben 2. kutuya bayıldım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı bekliyorum : )