8 Eylül 2013 Pazar

Mimmm

Merhabalar...
Hanımlar Neşeli işler dükkanı arkadaşım beni mimlemiş.Ben de soruları keyifle cevapladım.Kendisine teşekkür ederim.

1-Hayatınızda mucize olarak nitelendirdiğiniz bir olay yaşadınız mı?

 Benim en büyük mucizem kızımdır:)))
2-Almayı düşünüp de alamadığınız ne var?

 Şu an için bir ev.

3-Kıyafet konusunda takıntılarınız var mı?

Yoktur.Kendime yakışanı giyerim.4-Nefret ettiğiniz huylar veya insanlar?

Karşısındakinin fikrine saygı duymayanlar.

5-Sizi en net tanımlayan kelime?

 Soğuk:))

6-Hayata yeniden gelme şansınız olsa hangi ülkede doğardınız?

 Türkiye

7-Tek başına bir insan keyiflenmek için ne yapabilir?
Benim yaptığım gibi hobiyle uğraşmak.

8-Nikah masasında evleneceğiniz kişiden "Hayır!!!" cevabı alırsanız ne yaparsınız?

 Allah yaşatmadı çok şükür ama o anda napardım bilemiyorum.Öylece yüzüne bakakalırdım önce.Sonrasına hiç girmiyim.
9-İnsan kaderini mi yaşar, kaderini mi yazar?

Bazen insan kaderini yaşa, bazen de kaderini yazar.

10-Aklınıza gelen ilk İngilizce kelime?
Yes

11-İnternette sahip olduğunuz ilk nickname?

Hatırlayamıyorum.

10 yorum:

  1. Soğuk olmamış bence Feyza hanım... :) sıcacıksınız ki siz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım:)Öyle görüyorsan ne mutlu.

      Sil
  2. Aaa çok cici.. Ben de bugün aynı mimi cevapladım..:))
    Çok tatlı olmuş..:))
    Selam ve sevgiler..:))

    YanıtlaSil
  3. Vallahi bana yazdığın yorumlarla soğuk tanımı hiç uymamış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Canım ilk etapta diyeyim o zaman.Biraz mesafeliyimdir de:)

      Sil
  4. Bende sevmedim o soğuk kelimesini Feyzacım istemeden çıktı ağzından biliyorum istemeden söyledin sonra silmeyi unuttun demi:)
    Sevgiler can..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Çok hoşsun Sevgi abla.Soğuk olmadığım kanısına vardım.Sağolun:))
      sevgiler...

      Sil
  5. bencede soğuk kelimesi olmamış.belki temkinli yaklaşıyorsundur ve bu şekilde algılanabiliyor olabilir.keyifle okudum canım.her şey gönlünce olsun.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Alanay abla.Amin.
      sevgiler...

      Sil

Yorumlarınızı bekliyorum : )