4 Ocak 2014 Cumartesi

ZİGON SEHPA YENİLEME

Merhabalar hanımlar
Herkese keyifli pazarlar dileyerek başlamak istiyorum yazıma.
Bu aralar sinüzit ağrısı çekiyorum.Günlerdir geçmeyen ağrılar...Sanırım migren de tetikliyor.Fenayım yani.Yine de şükürAllah daha beterlerinden korusun.
Bu arada dizlerimde kireçlenme başlamış.Dortor bu kadar erken yaşta çok fazla rastlamıyoruz dedi.Zaten menisküs yırtığı da var.Bir de onun ağrısı eklenince enerjim düşüyor haliyle.Bu hobi işlerimi yaparken çok fazla diz üstü oturuyorumFarkında bile değilim.Ama çoğu işimi o şekilde yapıyormuşum.Şimdi daha dikkatli olmam gerekiyor.
Her neyse çok dertlendim.Kafanızı şişirmeyeyim.
Yine boyama ve dekupajla karşınızdayım.Aslında yazın bitirdiğim bir çalışmaydı.Ancak vernik işini bitirememiştim.Hoş hala eimi süremedim ama artık dayanamadım,paylaşayım dedim.Yeter garii:))
 
Zigon sehpalarımın eski hali.Venge rengiydi.
 
Meşhur boyamız

 
Zımparaladıktan sonra mumladım.Çünkü eskitme olsun istiyordum.


 
İlk katının beyaza boyanmış hali
 
 Daha sonra da 3 kat daha boyadım.
Beğendiğim resimlerden dekupaj yaptım.
1 kat sprey vernik yaptıma ama kesinlikle yeterli değil.Yazı bekliyorum vernik yapmak için.











 
Beğenenler parmak kaldırsın:))
Sevgiler...
 
 

56 yorum:

  1. Öncelikle çoook geçmiş olsun.sehpana bayıldım kelebekler pek yakişmiş Allah gülerek kullandırsın insAllah.Sağlikli günler dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Bahar hanım.
      sevgiler.

      Sil
  2. Yaa cooook guzel olmuus:)bayildim diyorum baska bisey deyemiyorumm:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Yükselcim.Beğenmene sevindim canım:)

      Sil
  3. çok geçmiş olsun insanın sağlığı gibisi yok.. bende günlerdir griple başa çıkmaya çalışıyorum.. size bir şey danışmak istiyorum benim zigon sehpalarımda venge onlarda değişiklik yapmak istiyorum ama sizinkiler gibi sökülmüyor bütün.. bu şekilde zımparalayıp direk sizin kullandığınız boya ile boyasam olur mu?? sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.Benimki de kaplama mobilya.Az bir zımpara yaptım.Direk sürdüm sonra boyayı.İyi bir venikleme işlemi yaparsak sıkıntı olmaz diye düşünüyorum ama diğer bloglardan da bir arştır derim ben.Turuncu Oda'da güzel bilgiler var bu konuda.
      sevgiler...

      Sil
  4. Yeni hali çok güzel ve iç açıcı olmuş sehpaların. Elinize sağlık. Ben çok beğendim...

    YanıtlaSil
  5. Öğretmenim öğretmenim ams beni görmüyorsunuz bakın parmak kaldırıyorum. .. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam Rabiacığım gördüm:)
      Çok teşekkürler canım:)

      Sil
  6. Feyzacım sen sehpa yenilememişin ki , sanat eseri çıkarmışın ortaya maşallah...Göze çok hoş geliyo ellerine, emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfirullah canım.Beğenmene çok sevindim.

      Sil
  7. Ayrıca çok çok geçmiş olsun...acil şifalar canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım.İnşallah geçer.

      Sil
  8. Çok geçmiş olsun Feyza hanım yaz günleri sıcaklardan bunalıyoruz kışında hastalıktan kurtulamıyoruz kendinize dikkat edin.Çok zor bir çalışmayı başarı ile tamamlamışsınız.çok güzel olmuş ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle Mehtap hanım.yaşlandıkça daha da geçmez oluyor herhalde:))
      Sizin gibi bir ustadan böyle güzel bir yorum duymak çok özel
      sevgiler..

      Sil
  9. geçmiş olsun bizde aile boyu hastayız.çok güzel olmuş sehpanız ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  10. ben de menüsküs ameliyatından sonra eskisi gibi iyi olamadım daha ....çok geçmiş olsun feyzacım ...ellerine sağlık sehpalar harika muhteşem çok beğendim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım kolay mı ameliyat oldunatlattın çok şükür.benim de dikkat etmem lazım.
      beğenmene sevindim Esracım
      sevgiler...

      Sil
  11. Çok geçmiş olsun, aman dikkat edin, sağlıktan daha kıymetli neyimiz var. Sehpalara bayıldım, nefis olmuşlar, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar hanım sizin gibi başarılı blogculardan güzel yorumlar almak sevindiryor beni.çok teşekkürler.

      Sil
  12. harika olmuş çok beğendim ellerinize sağlık feyza hanımcım, iyi günlerde kullanın.Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  13. çok geçmiş olsun canım seni en iyi anlayanlardan biri benim. bukadar olur yaani. bende de hem sinüzit hem migren hem de diz ağrıları var. dizim için doktora gitmedim bilmiyorum kireçlenmemidir ama aynen dediğin gibi farkında olmadan çok kırıyorum dizimi hem dizüstündeyim bişey yaparken. farkedip düzeltsemde 5 dakka sonra gene aynı hali alıyorum :(
    neyse Allah daha beter dert vermesin napaalım. bu arada sehpalarına bayıldım çok değişmişler. kuş kafesi ve kelebek zaten benim favori figürlerimdir çok severim. güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de aynı şikayetlerimiz varmış.inşalalh sıkıntı yaşamayı.Sana da geçmiş olsun diyeyim.Sehpaları beğenmene sevindim.ben de severek çalıştım bu figürleri.
      sevgiler...

      Sil
  14. ellerinize-sağlık-harika-olmuş...takipteyim.sevgiler.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Hoşgeldiniz.
      sevgiler...

      Sil
  15. Geçmiş olsun, hobi yapacağım derken kendimizi fazla hırpalıyoruz bazen. Dikkatli olmak gerek.
    Sehpalar çok hoş olmuş, elinize sağlık. İnsanın kendi elinden çıkan bir şeyi kullanması ne mutluluk verici.
    Selamlarımla..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısınız.Kendimizi hırpaladığımız oluyor gerçekten de.Emek verdiğin bir şeyi kullanmak mutluluk verici.Çok şükür ki tadabiliyoruz bu duyguyu.
      Selamlar.

      Sil
  16. feyzacığım öncelikle geçmiiş olsun .bu tür rahatsızlıklar öldürmezde süründürür dediklerinden ( bilahare bendede olduğundan bilirim) kendine çok dikkat et ama yalandan değil.daha çok gençsin önünde Allah izin versin kocaman bir ömür var.
    sehpalara hayran kaldım 180 derece değişmiş.çok şık olmuşlar.harikasın!güle güle kullan(bu arada verniğini bir kaç kat mutlaka at çabuk yıpranıyor.tecrübeden sabit :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alanay abla Allah razı olsun:)İşte ben de var ya çok yıpratıyorum kendimi.Doğru dürüst dikkat etmiyorum.ee sonucu da bu oluyo elbette.
      Sehpaları verniklicem de uygun hava koşullarını bekliyorum..
      beğendiğin için de çok teşekkürler.
      sevgiyle kal

      Sil
  17. çok güzel olmuşlar Feyza'cım bayıldım sehpalarına,tebrik ederim canım güle güle kullan..hastalıkların için üzüldüm canım Allah şifa versin,dediğin gibi dikkat et bundan sonra...ben de sedef hastasıyım biliyorsun ,kronik hastalıklarda daha dikkatli olmak lazım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum canım.İnşallah sorunlar azalır.beğenmene de çok sevindim ayrıcaÇok sağol canım:)

      Sil
  18. çok çok şık olmuş kullandığın resimleri paylaşabilirmisinizz çıktı alı yapmay ı düşünüyorum teşekkürler kolay gelsin ayrıca çok geçmiş olsun ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimBeğenmenize sevindim.paylaşırım inşallah müsait bir vaktimde.Takipte kalın.
      sevgiler...

      Sil
  19. Ne güzel olmuş bunlar böyle ,ellerine sağlık.Kafes temasına zaten bayılırım,sehpalarada çok yakışmış.Bu arada çok geçmiş olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin beğenmeniz çok mutlu eder beni.çok beceriklisiniz çünkü.maşalalh diyeyim.
      İzleyecim olduysanız daha sık görüşürüz.
      sevgiler....

      Sil
  20. Feyza hanım merhaba bende blogunuzu sessizce takip etmekteyim
    ve ürettiğiniz yenilediğiniz şeyleri hayranlıkla izliyor
    öyle imreniyorum ki acaba bende becerebilirmiyim diyorum :)
    Allah nasip ederse polisanın şu meşhur boyasıyla bende yemek odamı yenilemeyi düşünüyorum(yalnız yemek odam kaplama mobilya)
    Bu boyayı uyguladıktan sonra vernik uygulamak lazım tabi. Acaba siz ne marka ve ne tarz kullandınız.
    Yazın uygulayacağınız vernik şimdikinden farklı bir marka/tarz mı olacak.
    Ben eskitme değilde lake gibi parlak dursun istiyorum. Nasıl bir vernik almalıyım. Çalışmalarınızın devamını dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Melda hanım.hoşgeldiniz.Sessizliği bozalım o zaman:)
      Öncelikle güzel yorumunuz için çok teşekkürler.Elbette insan istedikten sonra her şeyi yapar.Aslında kaplama mobilya için uygulanan chalk paint var.Sibel hanımın bloğundan daha ayrıntılı bilgi edinebilirsiniz.
      Ben vernik yapmadım mobilyaya.Diğer bloglardan yapmayanların olduğunu biliyorum.Böyle deniyim dedim.sürekli elimin altında olan mobilyalar olmadığı için sorun yaşamadım.
      Ben de inananın sehpalarım için ne tür vernik kullanmam gerektiğini araştırmaktayım.Sanırım tiner bazlı vernik uygun oluyor.Daha kalıcı ve koruyucu.Ben en iyisi şuraya yönlendieyim:
      http://www.turuncuoda.com/p/chalk-paint-boyasi-hazirlama-bu-sayfay.html
      Kolay gelsin
      sevgiler...


      Kolay gelsin.
      sevgiler...

      Sil
  21. geçmiş olsun feyza hanım, maalesef bende dizlerimden çok çekiyorum.. erken yaşta kireçlenme oldum ilk duyunca çok üzülmüştüm şimdi alıştım artık 5 sene oldu , bende çok dizlerimin üstünde iş yapardım artık hiç kırmıyorum çünkü bunun bir tedavisi yok dikkat etmek gerekiyor sadece .. dizlerinizi kırarak bişey yapmayın ağrıdan duramazsınız hem kireçlenme artık ve kemiklerde aşınma olur , Allah şifa versin hepimize..

    bu meşhur boyadan yapmak şart oldu artık ama yapanlardan kimse vernik atmamış , herkes bir vernik arayışında turuncu odayı da çok takip ediyorum sentetik boya kullandığı için balmumu cila kullanıyor ama bu polisan su bazlı ve vernik ne kullanılacak bilmiyorum birde sentetik kullanırsanız beyaz renkte sararma oluyormuş o yüzden su bazlı vernik kullanılmalı diye düşünüyorum.. vernik bulduysanız yazarmısınız lütfennnn ... verniksiz boyamak istemiyorum mutfak masam boyanmak için bekliyor , çok bekletmeyelim;)

    YanıtlaSil
  22. Sehpalar harika olmuş elinize sağlık, ben dizlerinizle ilgili bir öneride bulunmak için yazıyorum, çınar yaprağı çayının iyi geldiğini duydum, birde kupa çekme aleti ile hergün kantaron yağı ile masaj,aktara danışırsanız daha detaylı bilgi verir, şifalar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgün hanım hoşgeldiniz.Beğenmenize sevindim çok teşekkürler.
      Öneriniz için ayrıcaçok teşekkür ederim.Bir fırsatımda deneyeceğim inşallah.sevgiler

      Sil
  23. Tek kelimeyle harika, elinize sağlık, geri dönüşüm benimde hobilerim arasında çalışmalarınız bana fikir oluyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim.ilham alıyorsanız ne ala:)

      Sil

Yorumlarınızı bekliyorum : )