28 Kasım 2013 Perşembe

Doğum ziyaretine gelenlere ikramlık lokum süsleme

Merhabalar hanımlar
Bugün tatil:)8.sınıf öğrencilerimiz liselere giriş sınavına girdiler bugün.Ayrıca yarın da sınava girecekler.Bu sebeple okullar iki gün tatil edildi.Yarın sınav görevim var ama bugün tatildeyim.Şimdiden yarınki sınavlarında başarılar diliyorum tüm öğrencilerimize..İnşallah bugünkü sınavları da başarılı geçmiştir.
Evet gelelim bana:)Yakın bir arkadaşım ikizlere doğum yaptı.Tekrardan Allah analı babalı büyütsün diyorum buradan.Sevgili annemize  sağlık,mutluluk ve kolaylık diliyorum.İkiz bebekler zor olsa gerek.Ama güçlü bir arkadaşımdır kendisi.Her şeyin üstesinden, anneciğinin de yardımlarıyla,geleceğini düşünüyorum  Yüsra Zeynepcim seni de unutmadım.Sen de abla oldun artık.Çok güzel bir ablalık yapacağından eminim:)
Tuğbacım benden bebek ziyaretine gelen misafirler için ikramlık lokumlar hazırlamamı istedi.Ben de böyle bir süsleme düşündüm.


Böylece bu deneyimi de ilk olarak yaşamış oldum.İnşallah başarılı olabilmişimdir.
 
Lokumlara ilk olarak kürdanı batırdım.Daha sonra aldığım poşetlere geçirip kurdelalarla bağladım..İkizlerimizden biri kız biri de erkek.Bu sebeple mavi ve pembe kurdelalar kullandım.Kürdanlara da mavi ve pembe boncuklar taktım.

Bu örtüyü de lokumları ikram ederken kullanmaları için hazırladım.


 
Hoş bir görüntüsü oldu bence.Sizlere de fikir olsun diye paylaştım dostlar.Sevgiyle kalınız.

31 yorum:

  1. ellerine sağlık değişik bir fikir:)

    YanıtlaSil
  2. Çok şekerlerr....Bayıldım.Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  3. Çok çok cici olmuş Feyzacığım.. Ellerine sağlık ben çok çok beğendim..:))

    YanıtlaSil
  4. Canım ne kadar güzel olmuş ellerine sağlık
    bebeklere de sağlıklı sıhhatli bir yaşam diliyorumm

    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuşlar, ellerinize sağlık, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Hülya Hanım.sevgiler..

      Sil
  6. Canım lokumlar zaten güzel bir de süsleyince daha bir güzel olmuşlar ellerine sağlık ayrıca ikizlere de sağlıklı mutlu uzun ömürler diliyorum sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynepcim tam lokum olmuşlar dimi:))çok teşekkürler.

      Sil
  7. Ellerine sağlık çok da güzel bir sunum olmuş çocukların hayatı da lokum tadında olsun inşallah

    YanıtlaSil
  8. süper bir fikir :) ben de doğum için değişik birşeyler arıyorum, bu güzelikleri de aklımın bir köşesine yazıyorum , paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim.Bu da benden bir paylaşım olsun dedim:)

      Sil
  9. ne güzel olmuş sunumların.çok beğendim.hele örtü çok zarif.ellerine sağlık feyzacığım.arkadaşın bebişlerini güle güle sağlıkla büyütsün.
    bu arada yazdığın gibi çocuklarımıza başarılar diliyorum.zaten hep dua ettim.bende görevliydim iki gün.matematik ve türkçe soruları gayet iyi idi.ama fen ve ingilizcede zorlandılar bence :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bugün görevliydim.Bence de İngilizce zor gibiydi.Sıra 2.dönemdeki sınavda.Durmak yok :)
      Çok teşekkürler Alanay abla beğenin için:)

      Sil
  10. Ellerinize sağlık çok güzel olmuşlar :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı bekliyorum : )