1 Mart 2013 Cuma

Babaanneden Tapta : ))) (Şapka)

 Merhabalar efendim
Kızım tam bir 'şapkasız çıkmam abi'...Çıkacağını anladığında taptam diye tutturur ve kimseye dokundurmaz taptayı.İlla ki kendi taşıyacak.Öyle de güzel söyler ki...
Mersin'e gittiğimizde ördü babaannemiz bu şirin şapkayı.Ben yaptığım atkıya uygun olsun diye bu renk istedim.
 

Ponponlar benden : )
 
Süslemeler de benden.İğneyle büzüştürdüm ve inci boncuk diktim.
 
 

 
 
 
Mersin'de Yüncü Ali'de görmüştüm bu örneği.Gördüm ,beğendim,ördürdüm : ) ,süsledim.

Mutlu günler....

24 yorum:

  1. feyzacım kusura bakma yanlışlıkla silmişim seni..tekrardan takibe aldım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfirullah canım.olur öyle şeyler : )

      Sil
  2. zevkli olduğun süslemede kendini belli etmiş.babaannenin ellerine sağlık ama sen bu süslemeleri yapmamış olsaydın bu kadar şık durmazdı.ellerine sağlık ve kuzucukda güzel günlerde kullansın inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman efendim teşekkürler güzel yorumunuz için.Amin :))

      Sil
  3. itiraf ediyim ilk fotoğrafı görünce hayal kırıklığı yaşamıştım. son hali ise muhteşem. ellerin dert görmesin, kuzu da güle güle kullansın taptasını:) bizimki taktırmaz abi de özendim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seldacım tahmin edebiliyorum.Ben de şimdi sen deyince o gözle baktım.Hakikaten dediğin gibi :)Arın paşa bu taktırır mı hiç :)?Teşekkürler canım.

      Sil
  4. Süslemeye bittim ben. Taptanın rengi de çok tatlı bir pembe. Babaannenin de senin de ellerine sağlık. Miniciğim, güle güle kullansın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Gülsüm Hanım.Beğenmenize çok sevindim.Sevgiler..

      Sil
  5. benim kızım 18 aylık kaç numara şişle kaç ilmek keşke daha detaylı olsaydı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah bağışlasın.Uzun zaman oldu kayınvalidem yapalı.Sevgiler...

      Sil

Yorumlarınızı bekliyorum : )