3 Eylül 2013 Salı

Abeslangdan banyo kapı süsü

Merhabalar hanımlar
Yeniden iş hayatına dönmüş bulunuyorum.Şu anda kızımla gidip geliyorum okula:)Henüz ayrılmadık.İki hafta sonra bakıcımızla muhatap olacağız.İnşallah her şey çok iyi gider ve güzel olur.
Gelelim çalışmama:
Yine abeslanglar.Taktım ben bunlara:))Ama çok zevkli çalışmalar yapılıyornapıyım?
İki abeslangı üst üste silikonla yapıştırdım.Daha sonra da bu şekli vererek yan yana yapıştırdım.
 
Dedim banyonun kapı süsü eksik kalmasın.
İlk olarak krem rengine iki kat boyadım.
İstediğim yerlere antiquen sürdüm.Eskittim.
Yazıyı mavi kurukalemle yazdım.

Temaya uygun bir dekupaj seçtim.
Dekupaj tutkalıyla yapıştırdım.Üstüne de dekupaj tutkalı sürdüm.
Kuruyunca da vernikledim.


Feyza güle güle kullansın:))
Sevgiyle kalın dostlar.
 
 

33 yorum:

  1. Evet Feyza güle güle kullansın :)çok güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Çok harika olmuş elerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. feyzacım ya harika işler çıkarıyorsun.. o güzel ellerin dert görmesin.. çok beğendim.. evini çok merak etmeye başladım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ceydacım çok sağol:)Buyur gel.İnan kendi evim olmadığı için çoğu şeyi asamıyorum.Kendi evimi bekliyor çoğu aksesuar.

      Sil
  4. Çok hoş olmuş, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. Çok şirin görünüyor güle güle kullanın:) Bu dondurma çubukları nasıl birleştiriliyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Serpil Hanım:)
      İki dondurma çubuğunu üst üste slikonla yapıştırdım.o zaman daha kalın oluyo.yanyana silikonla yapıştırdım.

      Sil
  6. Çok estetik durmuşlar bu çubuklar banyo kapı süsü de şahane .Ellerine sağlık ve hayırlı işler Feyzacığım.İşe başladın diye bizi unutma küseriz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkürler.Unutmam kesinlikle.Aklım hep burda olacak.İnşallah vakit ayırabilirim hobilerime.
      Beğenmene de çok sevindim:))

      Sil
  7. Cok güzel olmus ellerine saglik sevgiler♥

    YanıtlaSil
  8. çok güzel olmuş ellerinize sağlık bende yapıcam bir tane.Bu arada benim bloğumada beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Buket Hanım:)inşalah:)

      Sil
  9. elimde iki kutu abeslang var okulda lazım olur diye edinmiştim ne yapsam diye düşünüyordum çok güzel bir fikirle karşılaştım kesinlikle çok yaratıcı belki siz de bu blogdan ilham alırsınız :)) http://cerenciftci15.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumunuza.ziyaret edicem inşallah.
      sevgiler...

      Sil
  10. Cok guzel olmus Feyzacim gule gule kullan.İs hayatinda basarilar dilerim.Kizinla kolaylikla alisirsin insallah ayriliga. Bizimde kizimla anasinifi heyecanimiz var gun sayiyoruz bakalim nasil olucak.Sevgiler canim hobilerinide birakma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım.Amin inşallah.Size de kolaylıklar dilerim.Sizin için de yeni bir başlangıçİnşallah her şey yolunda gider.
      Elimden geldiğince yapmaya çalışırım.
      Sevgiler...

      Sil
  11. ÇOK CİCİ OLMUŞ
    ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN
    HAYIRLI GÜNLER

    YanıtlaSil
  12. tek kelimeyle ''harika'' ellerinize sağlık..:)

    YanıtlaSil
  13. mümessil olarak çalıştığım dönemden kalan abeslanglarım neredeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee böööööööööööööööö

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen bul canım.Eminim harika işler yapacaksın:)

      Sil
  14. Bir ara biz de abeslang çalışmıştık.Ama eskitme fikrini hiç düşünmemiştim,çok yakışmış ,resimde çok hoş ,ellerine sağlık Feyzacım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Serpil abla.Eskitmeyi çok seviyorum ben.
      sevgiler..

      Sil
  15. Bana da yapaaaaaaaasıııııınnnnnnnnnnnn:)

    YanıtlaSil
  16. herkes sizin kadar becerikli olamıyor:( lütfen bunları yapıyorum ve satıyorum da diyin:=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))Estağfirullah.Çok teşekkür ederim:Hobi olarak yapıyorum aslında ama sipariş olursa yaparım da elbet:))
      sevgiler...

      Sil
  17. süpersin canım ya maşallah çok yaratıcısın tebrikler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı bekliyorum : )