28 Ocak 2013 Pazartesi

Yolcudur Abbas...

Günaydııınnnn
Bugün erkenciyiz.Kızım sağolsun 8'de uyandırdı bizi.Erken kalkmayı seviyoruz aslında.Ben eskiden geç kalkanlardandım ta ki Ayşe dünyaya gelinceye kadar.Erken yatar erken kalkardı kızım.Bu aralar bu düzeni değiştirmişti.9-10 arası kalkıyordu.Bu gece 8 saat uyuyup erken kalmayı tercih etti.Bugün uykusu çok şaştı.az önce yine uyudu 1 saat ama yine alamadı uykusunu.Gündüzleri 1 kere uyuyor ama bugün nasıl olacak bilmiyorum.Tam da yolculuğa çıkacakken.Mersin'e gideceğiz nasip olursa.Gündüzleri bizim hanfendi arabada duramadığı için gece yolculuk yapmayı planlıyorduk.En azından uyur diye.Ama bugün uyku şaştı.Acaba gündüz uykusu yapmadan direk erkenden gece uykusuna mı yatar ,yoksa 1 gündüz uykusu daha yapıp çok geç saatlere mi kalır?Bunun cevabını bilememiz bizim açımızdan sıkıntılı bir durum.Çünkü ona göre çıkacağız yola.Erkenden çıkıp da gündüz uykusu yapıp çok geç uyursa arabada terör estirir.Ne bize rahat verir ne kendi rahat eder.Allah yardımcımız olsun :))))
Velhasılı kelam Allah'tan bir mani çıkmazsa bugün çıkıyoruz yolculuğa.Uzun yolu sevmem ama napalım eşimin memleketi ve 1 yıl oldu gitmeyeli.Çocukla gerçekten zor yolculuk.İnşallah herşey yolunda gider de hayırlısıyla varırız.Mersin'den yazmaya devam edeceğim vakit buldukça.
Şimdiik bizden herkese selamlar....

2 yorum:

  1. Mersin güzel bir şehirdir ama :) Hem de mekan değişikliği, çocukla her ne kadar zor olsa da iyi gelir insana dimi :) Ben de valizimi toparlasam gezsem istiyorum da, 15 tatil de pek gitme adetimiz yok :) Hayırlı yolculuklar dilerim, iyi eğlenceler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güzel gerçekten Büşracım.Biraz zordu ama vardık çok şükür.Sevmiyorum ben yolculuğu ezelden beri.Ama napalım.gerekiyor da.İnşallah sen de gezersin gönlünce.Çok teşekkürler canım.Sevgiler...

      Sil

Yorumlarınızı bekliyorum : )