21 Ocak 2013 Pazartesi

Pandalı Kalemlik

Merhaba bayanlar,
İkindi oldu ve kızım hala uyumadı.saatlerdir uğraşıyorum.Acayip gerildim.Malum uyumayınca internete de giremiyorum.Neyse ki komşumuzun kızı( arkadaşı) geldi de ben de biraz kendime geldim : ) Bilirsiniz çocuk bakmak gerçekten zor.İnsan bazen nefes almak istiyor.Ama arkadaşı gelince öyle eğlendi ki kıkır kıkır güldü hep.Tabi o mutlu olunca ben de çok mutlu oldum.

Neyse gelelim kalem kutusuna.Bu kalemliği yeğenime yaptım.İnşallah iyi günlerde kullanır.
Malzemeler aşağıdaki fotoğrafta görülmektedir.

İlk olarak teneke kutuyu kaplayabilecek kadar 2 tane yuvarlak. 2 tane de uzun  polar kumaş kestim. Teneke kutuyu kumaşlarla bir güzel slikonla kapladım.Yapıştırma izi belli olmasın diye turuncu ince şeritle içinin üst bölümünü sardım. Pandaya da turuncu polardan atkı yaptım.Turuncu kumaştan kalpler kesip alt alta yapıştırdım.Kapladığım kutuyu slikonla pandaya yapıştırdım.







İşte böyle cici bir kalemlik ortaya çıktı.Ben beğendim : )) Ya siz?


 

8 yorum:

  1. Gayet başarılı.Çok hoş.Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Bu kutup ayısı yalnız, panda değil.

    YanıtlaSil
  5. bu çalışmanda diğerleri gibi çok güzel olmuş.bizim evdede bir sürü küçük oyuncak var bende onları değerlendireyim teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Beğendiğinize çok sevindim.değerlendirin bence de.kolay gelsin.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı bekliyorum : )