25 Ocak 2013 Cuma

Teneke kutunun dönüşümü

Hanımlar, dün peçete tekniğini anlatırken bu kutuyu örnek olarak göstermiştim.Bitmiş haliyle yayınlıyorum.Teneke peynir kusuydu.2 kat beyaz sprey boyayla boyadım ve peçete tekniği uyguladım (Ayrıntılarıyla dün anlatmıştım.BURADAN bakabilirsiniz.)Peçete tutkalı kuruyunca da 2 kat sprey vernik uyguladım.
Teneke ellei kesmesin diye içine kırmızı kurdaleyi şerit halinde yapıştırdım.
 

 
Kapağına gelecek olursak kullanmadığım eski bir kırmızı tşörtüm vardı kapağın üstünü onunla kapladım.Yapışkan izleri belli olmasın diye de kırmızı su taşıyla şerit geçtim.


 
 Kapağın plastiği belli olmasın diye de kenarını dantelle çevreledim.Kızımın halasına gidecek bu sevimli kutu inşallah.Mersin'e gittiğimizde vereceğiz : ))

 
 
 Nasıl olmuş bayanlar???
 

6 yorum:

  1. feyzacımm inanki gerçekten çok begendim ben bunu şu dikiş işlerim bitince bu tarz şeylerden yapmak istiyorum evime Halanız güle güle kullansın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygucum çok sağolll:)çok rahatlatıcı inan.kullanılmaz diye attığımız şeylere yeniden hayat vermek çok güzel bi duygu.zaten yapması da basit.teşekkürler :)

      Sil
  2. Peynir kutusu bile ne olduğunu anlamamıştır ; Kül kedisi gibi bir anda prensese dönüşmüş :)

    Ellerinize sağlık.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler nowacraft benzetmen çopk hoştu : ))
      Sevgiler benden...

      Sil
  3. Değerlendirmeleri çok seviyorum bu konuda biraz beceriksizim eline emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkürler.sizin de başka becerileriniz var maşallah.deneyin yaparsınız bence : )

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı bekliyorum : )