28 Ocak 2013 Pazartesi

Kapı Süsü İçin Kağıttan Çelenk Yapımı

Arkadaşlar fotoğraflarda çelengi nasıl yaptığım gözüküyor.
3 tane gazete yaprağı var
                                         
                                      Üst üste koyuyoruz ve rulo yaparak sarıyoruz.
            
                     Gazate kağıdını buruşturup yuvarlak yaparak iki ucunu bantlıyoruz.

                                Dört kat olacak şekilde katlıyoruz gazete kağıdını.
                            
                            Çelengin çevresini kestiğimiz gazete kağıdıyla sarıyoruz.



                               Tekrardan 4 kat olacak şekilde ince kağıtlar kesiyoruz.
                                                     
                                                  Kağıtla çelengi sarıyoruz.


                                                      En son bantla sarıyoruz.



                                                      
                                                     
                                                                        Bitmiş hali
 
Sormak istediğiniz bir şey olursa buyurun.Kolaylıklar dilerim....

8 yorum:

  1. Çok pratik ve işe yarar bir fikir. Çok beğendim. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nowacraft çok teşekkür ederim.Beğendiğine sevindim.

      Sil
  2. ellerinize sağlık cok değişik bi fikir banada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim.ziyaret edicem sizi : )

      Sil
  3. Sürekli hediyelik hazırlamak, bazen çok maliyetli oluyor, bu gerçekten çok işe yarar, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Büşracım.İşe yarar bir geri dönüşüm.Çok teşekkürler : )

      Sil
  4. bende eep bu şekilde yapıyorum.pratik.sadece gazetenin ellerimi boyamasını sevmiyorum.

    YanıtlaSil
  5. evet alanay pratik oluyo.ben seviyorum bu yöntemi.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı bekliyorum : )