6 Nisan 2013 Cumartesi

Kız bebek battaniyesi

Merhabalarrrr
Güzel bir cumartesi günüydü.Dışarısı o kadar sıcatı ki...Kızım tadını çıkardı bile:)Eve girmek istemiyor artık.Eee o da biliyor işini.
Sizinle bir battaniye paylaşmak istiyorum.
Anneciğimin kızım doğmadan önce kızıma hediye olarak yaptığı bebek battaniyesi...Ben çok beğeniyorum bu battaniyeyi.Üzerine tığ işi ,altına da pembe polar geçirilmiş.Süslemeler de kardeşime ait.Anne eli değen şeyler bir başka güzel oluyor.Tekrardan çok teşekkür ederim anneciğim ve Ferda'cığım....
Ayşe sizi öper : )
 

Hayırlı hafta sonları diliyorum.

13 yorum:

  1. sevgili Feyza maharetini nereden aldığın belli.çok güzel,zarif bir battaniye.rengi tasarımı ve süslemeleride çok güzel.anneciğininde kızkardeşinin de ellerine sağlık.mutlu pazarlar ve sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alanay hanımcık sizin maharetleriniz yanında benimki maharet sayılmaz.çokvsevindim beğenmenize.sevgiler

      Sil
    2. Afedersiniz hanimcim yazacaktım.

      Sil
    3. :)önemli değil.ben takılmam öyle şeylere.ve teşekkür ederim zarif yorumuna ama kendine haksızlık yapıyorsun.bence çok güzel ilerliyorsun ve çok güzel işler yapıyorsun.sevgiler.

      Sil
    4. Sizin böyle düşünmenin beni çok mutlu eder.sevgiler..

      Sil
  2. Çok tatlı olmuş :) Kızın güle güle kullansın :D

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş anneciğinizin ellerine sağlık Allahım güzel günlerde kullanmak nasip eder inşallah...

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkürler hikmet hanım.amin.

    YanıtlaSil
  6. merhaba paylaşımlarınız, yaptıklarınız harika. bunları www.yaphadiyap.com da da paylaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı bekliyorum : )