3 Nisan 2013 Çarşamba

İlk Tepsi Boyamam(Varaklı)

Merhaba hanımlar.
Bu tepsiyi annecim için hazırladım.İlk tepsi çalışmam,ilk fotokopi dekopaj kağıdıyla çalışmam,ilk puantiyeli çalışmam.İlkler bir arada.Anneme verecek olmam da işin içine girince baya anlamlı oldu benim için.Anneme hediye ettim bile : )
Gerekli malzemeleri fotoğrafladım.
 


Astar boya atılmış hali


Gold metalik renge boyadım 2 kat.



İç tarafını 3 kat krem rengine boyadım.
 

Altın yaprak varaklanmış hali.Varağı yapacağımız yere varak tutkalını fırça yardımıyla sürüyoruz.Tutkal şeffaflaşınca yaprak varakları tutkallanan yerlere koyuyoruz.Ben biraz bekledim varakları temizlemek için.Yani bir süre sonra arda kalan varakları bir fırça yardımıyla üerinden süpürüyoruz.
Gold metal rengiyle altın varak arasındaki renk farkını göstermek için fotoğraf çektim
 
Dekopaj tutkalı ile fotokopi dekopaj kağıdını yapıştırdım.Kağıdı arkasına tutkalı sürdüm ve yapıştırdım.Yapıştırdıktan sonra üerine de tutkal sürdüm fırçayla.

 Tepsinin iç kenarlarına fırçanın tersiyle puantiyeler yaptım.
 
En son 2 kat vernikledim mat vernikle.

 
Hayılı günler dilerim.

28 yorum:

  1. ilk defa yaptığına eminmisin :) harika bişey olmuş! ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkürler.çok sevindim begenmenize.

      Sil
  2. çok beğendim canım... ellerine sağlık renkler harika birleşmiş... bende bu sıralar tepsi boyama işleriyle uğraşıyorum yakında yayınlıcam beklerim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arzu hanım begenmenize çok sevindim.bekliyoruz tepsileri : )

      Sil
  3. Desen ve renkler çok güzel kaynaşmış. Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu işlerle uğraşan birinin beğenmesi çok mutlu etti beni.teşekkürler.

      Sil
  4. cok guzel olmus cok elınıze saglık tatlım banada beklerım sevgıler

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş canım ellerine sğlık

    YanıtlaSil
  6. Çok şık olmuş tepsin canım emeğine sağlık annen güzel günlerde kullansın sevgiler...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekkürler.inşallah güzel günlerde kullanır annecim.sevgiler...

      Sil
  7. eline sağlık çok hoş görünüyor :)

    YanıtlaSil
  8. ANNECİĞİN SAĞLICAKLA KULLANSIN ...GÜZEL GÜNLERDE...SEVGİLERİMLE

    YanıtlaSil
  9. ilk olmasına rağmen şahane olmuş sevgili feyza.bravo.anneciğin de güle güle kullansın iyi günlerde..ellerine sağlık canım.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alanay hanımcım çok teşekkürler.tepsilere devam edicem inşallah.elime 2 ham 1 geri dönüşüm olmak üzere 3 tepsi daha var : )bakalım nasıl olacak.sevgiler...

      Sil
  10. Çok beğendim hakikatten ilk demeseniz asla kimse tahmin etmez. Seçtiğiniz görsel çok sade ve güzel hakikatten, tam annelerin istediği gibi, bu arada özellikle bu görseli çok beğendim takip ettiğiniz bir blogdan mı indirdiniz acaba, çok sevdim. Ellerinize sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Beğenmenize çok mutlu oldum.görseli hatırlamıyorum ama bir blogdan indirdim.Ben de bu resmi çok beğenmiştim.Dediğiniz gibi annelerin istediği gibi.Sevgiler...

      Sil
  11. ayyyyy cok güzelll olmuş ellerinize sağlık bayıldım gercekten annenizde cok beğenmiştir eminim banad beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim.Annem de beğendi sağolsun.görüşmek dileğiyle...

      Sil
  12. harika olmuş yaa tablo gibi çok beğendimm ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler boşnak kızı.benzetmeni çok sevdim : )

      Sil
  13. çok beğendim. siz blog sahiplerini kıskanıyorum. çok güzel şeyler yapıyorsunuz. neyse sizin sayenizde bende bugün malzemelerimi aldım. bende başlıcam. umarım beceririm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşeldiniz bloğuma.Ne güzel fikir verebiliyorsak size.Belki bir gün sizi de aramızda görürüz.Çlışmanızı görmek isterim.sevgiler...

      Sil
  14. Maşallah size ilk çalışma ama mükemmel olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmeniz sevindirdi beni.çok teşekkürler.sevgiler...

      Sil

Yorumlarınızı bekliyorum : )