26 Nisan 2013 Cuma

ÇUVAL BEZİNDEN MASA ÖRTÜSÜ

Hayırlı cumalar efendim
Çuval kumaşını oldum olası severim.Daha eskilerden ,sanırım lisede yaptığım bir örtüydü.Üzerindeki tülbent anneme hediye olarak gelmişti.Biraz kalıncaydı.Ben de gözüme kestirmiştim zaten değerlendirmek üzere.Nasıl yapıldığına gelirsek:Tülbente uygun olarak çuval bezi kesilir ve tülbent çuvala dikilir.Artan kenarlar püskül olacak şekilde çuvaldan ipler çıkarılır.Kenarlarını da sutaşı gibi süslerle süsleriz.Bir tane de arkadaşım için yapmıştım o zamanlar.Hey gidi günler...
 




                                                Sevgiyle kalınız....

4 yorum:

  1. ellerine sağlık cnm çok şık olmuş.ben de seviyorum çuval bezini her yere yakışıyor.kapı süsün de çok güzel ...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım.çuval deyip geçmeyelim de mi.segier...

      Sil
  2. Ne kadar güzel olmuş :) eline sağlık.. Annemde yıllar evvel yapmıştı bu türden bir masa örtüsü yıllarca dayandı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım.dayanıyor baya gerçekten.sevgiler...

      Sil

Yorumlarınızı bekliyorum : )