14 Nisan 2013 Pazar

HAZIR ÇİÇEKLERDEN KAPI SÜSLERİM

 
Hayırlı pazarlar,
Bartın'a annemlere gittiğimde yapmıştım bu süsleri.Annemlerde fazlalık hazır çiçekler vardı.Dedim bir işe yarasın.Tabanı takvimin kartonundan...Üzerini beyaz bir kumaşla sardım.Daha kalın olsun diye kumaşın üzerini güneşlikten artan saten kumaşla tekrar sardım.Silikonla çiçekleri yapıştırdım.Fena da olmadılar hani.Çok pratik.Herkes kolayca yapabilir.Sizlere de fikir olur efendim ...
 



                                                                Sevgiler....

28 yorum:

  1. ellerine sağlık çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık canım çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  3. Boşnak kızı beğendigine çok sevindim.teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Harika bir değerlendirme olmuş, bana da çok güzel bir fikir verdiniz, ellerinize sağlık, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmenize çok sevindim bahar hanım.sizin çalışmanizi da görmek isterim.sevgiler

      Sil
  5. Reng uyumu harika emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Çok pratik ve çok güzel olmuş ! Elimizin altındaki malzemeleri kullanarak yeni ve güzel ürünler yapılmasına çok değer veriyorum. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sizinle aynı düşünceleri paylaşıyorum.en çok da geri dönüşümu,eskileri değerlendirmeyi seviyorum.çok teşekkürler.sevgiler

      Sil
  7. Ellerine sağlık Feyza. 96. izleyicin ben oldum. Yani 100 e 4 kaldı. Dilerim hep aramızda olursun ve bu sayı 1000 leri aşar. :)

    YanıtlaSil
  8. Teşekkürler Gulsüm hanımcim.izleyicim olduğunuz için ve güzel temennileriniz için ayrıca teşekkür ederim.aminnn

    YanıtlaSil
  9. çok cici olmuşlar sevgili feyza.yapay çiçekleri sevmiyorum.evde bulundurmam ama hediye vs geldiğinde bende hemen kapı çelengine çeviriveriyorum:)ellerine sağık anneciğin güle güle kullansın.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Alanay hanımcım.Bu çiçekler zaten baya geçmişten kalma.artık pek modası da yok.bazı hazır çiçekler hoşuma gider ama fazlalıkları değerlendirmekte fayda var.sevgiler..

      Sil
  10. çok pratik ve güzel ben de çocuklarımla yapabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çocuklar için de güzel olur.teşekkürler.

      Sil
  11. canım benim bende kapı süsü yapmak istiyordum harika bi fikir verdin bana cok tşkler canım ellerine sağlık sevgiler banada beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevindim fikir verebildiğime : )teşekkürler.ben de görmek isterim kapı süsünüzü.sevgiler...

      Sil
  12. Çiçekleri ne güzel değerlendirmişsiniz. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.İşimiz değerlendirmek : )

      Sil
  13. İkincisi benim olsun:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsterdim sizin olsun ama bartında kermesi bekliyorlar:)

      Sil
  14. harika olmuş.ellerine sağlık cnm sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Ben de çok beğendim herkesin evinde bulunan şeyler maşallah baya üreticisin. Bu arada seni takibe aldım bana da beklerim ; http://mezuram.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeşil mezura çok teşekkürler.Sevindim yorumuna.Ziyaret edicem inşallah.sevgiler...

      Sil

Yorumlarınızı bekliyorum : )