5 Nisan 2013 Cuma

Halımı Kızımdan Korumak İçin : )))

Hayırlı akşamlar efendim
Küçük bir öneride bulunmak istedim sizlere.
Bu kumaşın adı nedir bilmiyorum ama biraz tüylü bir kumaş.Odadaki halımız shaggy olunca bilirsiniz temizlemek çok zor oluyor hele ki evde bir bıcırık varsa.Altında kaymasını önleyecek nokta nokta pilastiklerin olması da hoşumuza gitmişti.Polara göre daha kullanışlı bu anlamda.Hem halımız temiz kalıyor hem içimiz rahat ediyor : )Yine de üstünde pek tepinilince kayabiliyor.Dikiş makinem olsa kenarlarından lastik geçirip kullanabiirdim sevgili Duygu Ergül blogcu arkadaşım gibi.Biz de çözümü bunda bulduk.Belki sizlere de fikir olur.
 


Halılarınızı yaramaz kuzucuklardan koruyun : )))
Hayırlı geceler...

8 yorum:

  1. güzel fikir sevgili feyza.teşekkürler..

    YanıtlaSil
  2. valla shagy aldığıma bin pişman oldum desem,saçları temizlemek kabus adeta,elinizden küçük bir şey düşse bir daha bulabilene aşkolsun,bir daha asla almam,size de kolay gelsin,iyi fikirmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen dekoratiften nbaşka bir şey değil.hele çocuk varken daha da zor oluyo.teşekkürler.

      Sil
  3. ahh ahhh hep cocukluların derdı bu aynı seylerı yapıyoruz ama bızımkıler hooop bı bakmıssınız kaldırmıs atmıs ortuyu kırlenıyor sureklı sıl sıl nereye kadar kaldır 6 ayda bır yıka ıste bas gelebılırsen :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru diyorsunuz.arada izimki de kaldırıyo ama alışkanlık haline getirmedi henüz.beni idafre ediyor bu örtü şimdilik.sevgiler...

      Sil
  4. Güzel fikirmiş feyza, ama asıl güzel fikir kenarlarından lastikle sabitlemek...bizimki perde örtü ne varsa saklambaç oynadığı için halıya serdiğim örtüyü de kaldırıyor. ayrıca ben de bir shaggy mağduruyum..çok pişmanım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seldacim haklısın.dikis makinem olsaydi dilerdim.elde zor olur.şimdi daha kaldırdı örtüyu.çok sık yapmıyor ama.yaptıkları en büyük yaramazlik o olsa keşke :)

      Sil

Yorumlarınızı bekliyorum : )