20 Nisan 2013 Cumartesi

ARI VIZ VIZ VIZ :)

Merhaba dostlar,
Bizim de artık arılarımız varrrrr :)Eşim bu yıl itibariyle arı bakmaya başladı öğretmenlikten arta kalan zamanlarda.Onun için hem hobi hem de ek bir gelir.Başta çok istememiştim bu işe girmesini ama balın inceliklerini öğrendikçe  hak verdim.Hele birde soframızda kendi ürettiğimiz balı görmek çok keyifli olacağa benziyor.Şimdiye kadar aldıklarımız bal mıydı acaba diye sorasım geliyor işin içine girdikten sonra. Zaten en güzeli de içimiz rahat rahat yiyecek olmamız.Balın organiği olur mu hiç?Oluyor işte....Çok şükür ki tam bal yiyeceğiz inşallah bu sene.En çok da kızım için seviniyorum bu işe.Bol bol yer inşallah.Seviyor çünkü balı.Geçenlerde dinlemiştim diş fırçaları için şekerli deterjan demişti uzmanı.Balla fırçalayın çocuklarınızın dişini diyordu.Yapıcaz artık :)Balla da diş fırçalanır mı hiç?Eee üreticisi olunca fırçalanır.
Bu aralar yoğun geçiyor.Malum bal sezonu yaklaşıyor.Eşim çok heyecanlı.'Balları kavanozlara doldurduğumuzu bir görsek' diyor.İnşallah bu heves ve heyecanla devam eder.Çünkü isteksizce yapılacak bir iş hiç değil.İki günde bir arı sokmasıyla geliyor düşünün :)
Birkaç fotoğraf sunmak istiyorum arılarımızdan.






Keyifli pazarlar diliyorum....

8 yorum:

  1. ay.. ne hoş..kolay gelsin arkadasım...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım.İnşallah kolay gelir.sevgiler..

      Sil
  2. Balınızın bereketi lezzeti bol olsun inşallah canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Esma hanımcım.İnşallah :)

      Sil
  3. Ne güzel... Fazla çıkarsa bizde alabilirmiyiz organik ballarınızdan feyza hanımcım... Merakla bekliyorum altın rengi ballarınızı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu yıl ne kadar bal alırız,satacak kadar çıkar mı bilemiyorum ama mümkün olursa size haber veririm.Ben de merakla bekliyorum balları : )Sevgiler...

      Sil
  4. Bizimde bir kovanımız var.Eşimin arkadaşı balcı,bizede bir kovan aldı ona birlikte bakıyorlar.Geçen yıl ilk balımızı yedik.İnan öyle zevkliki İnşallah sizede yakın zamanda nasip olur.Peki siz ağırlıklı olarak ne çalışacaksınız kestane mi çiçek mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serpil hanımcım ne güzel siz yemişsiniz kendi balınızı.İnşallah bize de nasip olur.Biz ağırlıklı olarak kestane çalışıcaz.Çiçek için Bolu Kartalkaya'ya gidecek arılarımız.Merakla bekliyoruz valla : )

      Sil

Yorumlarınızı bekliyorum : )