30 Mayıs 2013 Perşembe

Urgandan kapı süsü

Hayırlı günler hanımlar
Gününüz güzel.bereketli ve dolu dolu geçsin inşallah.Bu güzel dileklerle başlamak istedim postuma.Urganla çalışmayı sevenlerdenim ben de.Urganla çok çalışan ve ilk aklıma gelen bloggerlardan ikisi Alanay Hanımcım ve Gülsüm Hanımcım.Çok güzel çalışmalar yapıyorlar kendiler.Sevgilerimi ve saygılarımı sunuyorum her ikisine de.
Urgana nasıl şekil versem diye düşünürken bu şekli yapıverdim.Daha önce de urganı örerek bir çember oluşturmuştum.Merak edenler buradan bakabilir.
Süslemeler de üzerinde gördüğünüz gibi.Boncuk falan...
 




 
Sevgiyle kalınız...

10 yorum:

  1. Çokkk güzel olmuş ellerine sağlık Feyzacım :))

    YanıtlaSil
  2. :) ELİNİZE SAĞLIK BAKALIM DAHA NELER GÖRCEZ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler: )hep beraber görücez imşallah.

      Sil
  3. çok hoşolmuş kapı süsünüz feyza hanım

    YanıtlaSil
  4. feyzacığım teşekkür ederim.ama senin yorumların ayrı bir güzel urganda.mesela hiç böyle yapmak aklıma gelmemişti.daha öncekide öyle.çok şık duruyorlar kesinlikle.ellerine sağlık diyorum .kucak dolusu sevgi ve selamlarımı yolluyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Sizin fikirleriniz benim için çok önemli.Sevgiyle kaın Alanay hanımcım.sevgiler..

      Sil
  5. Feyzacım çok şık olmuş ne kadar üreticisin maaşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim hepimiz üreticiyiz ve birbirimizden çok şey öğreniyoruz.Bir bakıyorsun dikiş üzerine blog kuran bir süre sonra ahşap boyamaya da başlıyor.Ahşap boyama üzerine çalışan bir zman sonra dikişle de uğraşıyor.Birbirimizi heveslendiriyoruz bence.Bu çok güzel.Mesela ben dikiş makinesi siparişi veriem inşallah.işim görecek kadar.ufak tefek şeyler dikmek için.Senin gibi profesyonel olamam mesela ama.Çok teşekkürler canım.

      Sil

Yorumlarınızı bekliyorum : )