31 Mayıs 2013 Cuma

İple kutu süsleme

 Selamun aleyküm hanımlarr
Cumanın bereketi üzerinize olsun.
İple sardığım iki kutum var.Onları paylaşmak istedim sizinle.Yine hobi malzemelerimi koymak için hazırladım.Zaten bu yaptığım kutuların çoğu hobi malzemelerim için hazırlandı.Bir de atölyem olsa.Benim atölyem de kanepe altı: )))Tıkış tıkış oldu her yer.2 oda 1 salon oturduğumuz ev.Kızım için bile bir oda yokken sanırım atölye istemem haksızlık olur:)İnşallah ilerde diyeyim.
 
 

 
Hayırlı cumalar efendim.Allah'ın selamı üzerinize olsun.
 

7 yorum:

  1. Merhabalar Hayırlı Cumalar Feyza Hınm, Şimdi bloğunuza annem ile baktık.. annem ne dedi biliyor musunuz çok çok güzel yapmış üstüne motif çok iyi düşünmüş dedi çok beğendi. Selam söyledi.. Vallahi çok çok güzel.. Yine sizden kopya çekeceğim..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ellerinden öperim annenin.Güzel yorumu için de çok teşekkürler.Ve aleyküm selam.benden de selam olsun:)Motif uydurmasyon.pek aram yoktur örgüyle malesef.Gösterseler yaparım aslında ama ...Zaten birbirimizden kopya çekiyoruz hep:)sevgiler...

      Sil
  2. İnşallah en kısa zamanda gönlüne göre, her ihtiyacına göçre odalarını döşeyebileceğin ve içinde mutlulukla, sağlıkla yaşayacağınız koccamaannn bir eviniz olsun..Cuma cuma Allah ettirdi bu duayı, o gerçekleştirir inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy canm benim ne güzel bir dua bu böyle.Benden de kocaman bir amin olsun.Hepimiz için geçerli olsun.Allah razı olsun.

      Sil
  3. ne güzel olmuş, değişik birşey, hayırlı cumalar:)

    YanıtlaSil
  4. öncelikle atöley dileğine inşallah diyorum feyzacığım.maalesef benim de yok bir atölyem ve evde çok zor oluyor.salonun ortasında boya dikiş...ohooohooo komedi.ama şimdilik idare ediyoruz.atölyeden ziyade küçücük dükkanımın hayali bana katlanılır yapıyor zorlukları..

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı bekliyorum : )