17 Mayıs 2013 Cuma

Terlik yenileme

Hayırlı sabahlar hanımlar,
Mutfak temizliği yordu beni.Hele ki deterjan kokuları arasında kalmak en kötüsü olsa gerek.Hazır Ayşe ile eşim dışarı çıkmışlarken yapıvereyim dedim mutfak temizliğimi.Malum evde küçük çocuk varken kimyasallara maruz kalmasını istemem.Ama insan temizliği yapıp da şöyle bir ilerleyip etrafa bakınca ne de huzur buluyor.Bir de hemen batmasa : )
Her neyse...Gelelim çalışmama :
Bir zamanlar sivri burun ayakkabılar modaydı.Bu da o zamanlardan kalma.Beni istemeye geldiklerinde giymiştim.1-2 defa da dışarıda kullanmıştım.Malesef makineye atıp yıkama gafletinde bulundum.Derisi soyuldu.Ben de ayakkabıyı dantelle kaplayıp ev gezmelerinde giyeyim dedim.Esneyen danteli silikonla yapıştırarak kapladım ayakkabıyı.Kolay bir işmiş.Zorlamadı beni.Sizce nasıl olmuş bayanlar : )?
 
 



                                             Sevgiyele kalın,hoşçakalın : )

6 yorum:

  1. Çok güzel bir fikir, çok da güzel olmuş. Güle güle giyin.

    YanıtlaSil
  2. benimde var bitane değerlendirilecek bakalım nezaman :)
    çok güzel olmuşlar tatlım ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esma hanımcım teşekkürler.Bir yerlerde bekleyen o kadar çok şey var ki : )

      Sil
  3. ne güzel fikir!çok zarif ve güzel olmuş feyzacığım.ellerine sağlık ve güle güle kullan.incilerde ayrı bir zerafet katmış.
    2 aydır fuardı sergiydi derken evim çok battı.yazdığın o duyguyu yaşamaya çok ihtiyacım var ama önce temizlik yapacak güce ve zamana ihtiyacım var:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah kolaylık versin Alanay hanımcım.eminim siz temizliğinde üstesinden gelirsiniz : )Çok yoruldunuz anlaşılan.Ama çok koşturdunuz bu aralar.normal yani.özlettiniz ayrıca kendinizi.Çok teşekkür edrim beğeniniz için.sevgiyle...

      Sil

Yorumlarınızı bekliyorum : )