11 Şubat 2013 Pazartesi

Mersin'den Lezzetler

Uzun bir aradan sonra herkese merhaba
Malumunuz sömestr tatilini Mersin'de geçirdik.Cuma akşam yola çıkacaktık Ayşe'nin ateşlenmesi sonucu erteledik.Kulakları iltihaplanmış kuzucuğumun.İşte yolculukta da böyle sıkıntılar insanın canın sıkıyor ama iyileşsin de katlanırız.Cumartesi akşamı çıktık yola.Çok şükür şimdi evimizdeyiz.Mersin'de güzel vakit geçirdik.Bol bol akraba ziyereti yaptık ve gezdik.Eee bulmuşuz güzel havayı...Buradan bizi ağırlayan herkese ve özellikle de kayınvalideme çok teşekkür ediyorum.Tekrardan ellerinize sağlık diyorum.
Bloğuma pek vakit ayıramadım bu aralar.Ama sizleri takip edip yorum yazmaya çalıştım.Sizlerle Mersin'den lezzetler paylaşmak istiyorum.Mersin'de bulgurla yapılan yiyecekler meşhurdur.Doyduk bulgura.Ben çok seviyorum.Bol bol da süt yapıyor.Bilenler bilir zaten bilmeyenler de beğenecek mi bakalım.

Kısır
 
Burma Tatlısı

 
 
Taş Kadayıf
 
İçli Köfte

Şalgam Suyu

Tantuni


Kerebiç

 
Kuru Köfte
 
Cezerye
 

 
Herkese sevgiler...

4 yorum:

  1. baktıkça ağzım sulandı desem yalan olmaz.hepsi çok güzel görünüyor.afiyetler olsun.ayşe şimdi daha iyidir umarım.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah yeme fırsatı da bulursunuz : )Teşekkürler.Ayşe iyileşti çok şükür.Sevgiler bizden...

      Sil
  2. MERHABA:)HEPSİDE ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR...HER ŞEYDEN ÖNEMLİSİ GEÇMİŞLER OLSUN... SAĞLIKLA GÜZELLİKLERİ PAYLAŞMAK ÜMİDİYLE...SEVGİLER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.Hoşgeldiniz bloğuma : )Geçti şükür.Teşekkür ederiz.İnşallah hep sağlıkla paylaşırız.Sevgiler...

      Sil

Yorumlarınızı bekliyorum : )