22 Şubat 2013 Cuma

Kızıma Atkı

 Hayırlı cumalarınız olsun efendim : )
Gördüğünüz şapkayı kızıma almıştım.Ama atkısı yoktu.Ben de şapkasına uydurmak üzere atkı yapmaya karar verdim.Şapkadaki açık renk pembeden bulamadığım için bu rengi aldım.Pembe polar da elimde daha önceden vardı.Bu poları 4 yıl önce sınıfıma pano yapmak için almıştım.Ondan artan kumaş...
 
 
 Zaten tam yetecek kadar kumaş varmış.Uzunlamasına 2'ye katladım kumaşı.

Kenarlarını iğneyle bu şekilde diktim.
 
Sıra püskül yapmaya geldi.
 


 

 
Püskülleri atkıya diktim.Kenarını da pembe kurdaleyle süsledim.Uyumlu oldular sanırım.
Görüşmek üzere...
 
 
 
 


14 yorum:

  1. OOO ÇOK GÜZEL BİR TAKIM YAPMIŞSINIZ ELİNİZE SAĞLIK...ÖPÜYORUM O GÜZELLİĞİ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ço teşekkür ediyorum.kızım da ellerinizden öper : )

      Sil
  2. Feyzacığım öncelikle seninde cuman mübarek olsun.. takımında çok şirin olmuş ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Hem şapka hem atkı öyle şeker olmuş ki, çok sevdim. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum.sevindim beğendiğine canım.

      Sil
  4. Harika olmuş ellerinize saglık .

    YanıtlaSil
  5. şahane olmuş.maşallah size.tasarımı renk uyumu çok güzel.prenses güle güle kullansın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ EFENDİM.SİZİN GÜZELLİĞİNİZ : )

      Sil
  6. şeker mi şeker olmuş...iyi günlerde mutlu mutlu kullansın inşallah :)

    YanıtlaSil
  7. ne şeker olmus böyle bunlar :) böyle cici şeyler görüdkçe insanın kız bebek yapası geliyo valla :) güle güle kullansın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anladığım kasarıyla kız bebeğiniz yok.Hayırlısı olsun.Olur belki.Çok teşekkürler kızım ve kendi adıma...

      Sil

Yorumlarınızı bekliyorum : )