19 Ekim 2014 Pazar

Kumaş alışverişi :))

Hayırlı pazarlar
Herkese merhabalar:)Güzel,güneşli bir pazar...Güneşin son zamanları sanırım.Tadını çıkarmak lazım.Eminim herkes öyle yapıyordur.Tabi benim gibi evde işini gücünü halletmekle meşgul olanlar da vardır.Taşınalı işerim bitmedi bir türlü.Yeni taşındığımız evde kızımın da bir odası olacağından onu düzenlemekle meşgulüm bu aralar.perdelik ve nevresimlik kumaşalar aldım.Kendim dikmek istiyorum.Bakalım altından kalkabilecdek miyim?
Nevresimlik kumaşımız



Plastik dantel görünümlü örtüleri görünce dayanamadım aldım:)


Pembe pitikare...Vazgeçilmezlerimden.Mutfağa perde olacak.

Gül kurusu gübür alıp bir havlu kenarı yapmak istedim.

İşte en beğendiğim duck kumaş.Salonumdaki koltuklarıma örtü diktiriyorum..Eee yeni yastıklar da lazım o zaman.Romantik olsun istedim:)

Yaptıkça paylaşıcam inşallah.
Sevgiyle,huzurla kalın.


2 yorum:

  1. ne güzel kumaşlar almışsın bende çok beğendim.bakalım ellerinde nasıl şekillenecek güzelleşecekler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şekillenmeye başladı bile.Paylaşıcam inşalalh:)

      Sil

Yorumlarınızı bekliyorum : )