13 Ekim 2014 Pazartesi

Baykuş temalı karatahta

Merhaba herkese
Bayram sonrası herkes gibi ben de grip oldum.Allah herkese şifalar versin.Kuzucuğum iyileşti derken ben hasta oldum.Hava değişiklikleri hastalıklara sebep oluyor sanırım.Bayram sonrası herkes işine gücüne döndü.İnşalalh mutlu bir bayram geçirmişsinizdir sevdiklerinizle.Allah tekrardan erdirsin mutlu bayramlara.
Geçen dönem Sevgili Yüksel için yapmıştım bu karatahtayı.Kendisi baykuşçudur.O  sebeple temamız baykuş oldu.Güzel hobi paylaşımlarımız oldu onunla.Tayini İstanbul'a çıktı.Hobilerine devam ediyordur eminim.Özledik arkadaşımızı:)İnşalalh yeni görev yerinde huzurlu ve mutlu olur.
Eşim kesti tahtayı ve objeleri.Boyama ve dekupajlar da benden.Üzerine güzel notlar düşmen dileğiyle Yükselcim:)










7 yorum:

  1. Eşinizin bunları kesiyor olması ne büyük şans,harika olmuş ellerinize sağlık.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. Harika olmuş, güle güle kullansın arkadaşın :))
    Sevgiler :))

    YanıtlaSil
  3. Cok guzel ellerinize saglik

    YanıtlaSil
  4. çok şık yine feyzacığım.her ikinizinde ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. bende bayılırım baykuşlara eşinizinde sizinde ellerine sağlık bide geçmiş olsun Allah acil şifalar versin inşallah

    YanıtlaSil
  6. çok sevimli olmuş baykuşlu temalara bayılıyorum güle güle kullansın arkadaşın.Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkürler hanımlar:))
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı bekliyorum : )