18 Nisan 2014 Cuma

Mama kavanozundan mumluk

Merhabalar hanımlar
Yeni bir hafta sonuna adım atmaya hazırlanıyoruz.Biraz yorgun,biraz hasta..Haftanın yorgunluğu ve hastalık bir araya gelince baya hırpalıyor insanı.Bir de üstüne temizlik yaptım desem.Napıyıım hafta sonuna iş kalsın istemiyorum.Çünkü haftasonundan bir şey anlayamıyorum.Gezmek,hobilerle uğraşmak varken temizlik de neymiş:))
Yine mama kavanozları.Değerlendirilmek üzere üretilmişler sanki:)Mumluk yaptım süsleyip püsleyip.
Göz kalemlerini falan koymak için de kullanılabilir.Farklı şekillerde süslenip kalemlik de yapılabilir.





Herkese güzel bir hafta sonu diliyorum:)

6 yorum:

  1. herşeyin küçüğü şirin görünür ya insana,bunlar da öyle
    çok şık olmuşlar,özellikle dantelli olanı harika
    ellerinize sağlık :) sevgiler

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuşlar feyza. geri dönüşümü ben de çok severim. ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir geri dönüşüm olmuş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. buna benzer bende yapmıştım çok hoş olmuş seninkilerde

    YanıtlaSil
  5. Beğenmenize sevindim arkadaşlar.Çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  6. çok şirinler.:)
    bu arada yazılarının altında silinmiş ama yer kaplayan bir resim gibi bişey var ne olduğunu çözemiyorum.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı bekliyorum : )