21 Nisan 2014 Pazartesi

English home tarzı ahşap boyama tepsi

Merhabalar hanımlar
Yeni bir tepsi boyamasıyla karşınızdayım.Çok sevdiğim,English Home'den aldığım peçeteyle dekupaj yaptım. Ben çok sevdim bu tepsiyi doğrusu.Bir öğretmen arkadaşım taliplisi oldu.İyi günlerde kullanmasını diliyorum.RİCH markalı akrilik boyanın krem rengini kullandım.Her markada renk farklılığı olabiliyor.Bu renk tam uydu bu peçeteye.Hafif sarımsı bir tonda.Eskileri hatırlatıyor insana.




Herkese sevgilerimi sunuyorum:)

9 yorum:

  1. Ellerine sağlık :) çok güzel olmuş. Hani bazen orijinal parçalar görürüz ya çarşıda pazarda aynen öyle olmuş :) Tekrar ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel, ellerine sağlık. Gül deseni ne hoş durmuş.

    YanıtlaSil
  3. harika bir tepsi olmuş böyle güzel tepsiyi herkes ister ellerinize sağlık selamlar....:))

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten çok hoş olmuş, rengi deseni herşeyi çok uyumlu ve şık, ellerine emeğine sağlık, sevgiler :))

    YanıtlaSil
  5. Sevgili hanımlar hepinize güzel yorumaerınız için çok teşekkür ediyorum:)

    YanıtlaSil
  6. kesinlikle çok şık olmuş feyzacığım ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Bu tepsi tamm bir assolist olmuş :)
    Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı bekliyorum : )