25 Ocak 2014 Cumartesi

Salça kutusuna dekupaj

Merhabalar herkese
Bir dönemi geride bırakarak 15 günlük bir tatile girdik.Çok şükür güzel bir dönem atlattık.İnşallah 2.dönemi de sorunsuz atlatırız.Tatili evde geçireceğiz.Bol bol dinlenerek, kızımızla oynayarak ve de bol hobili günlerle geçireceğiz inşallah.Tatile çıkan tüm dostlara buradan hayırlı yolculuklar diliyorum.Arabamızı sattığımızdan ve çocukla otobüse binmeyi göze alamadığımızdan çıkamıyoruz yola.Nasip artık.
Yine değerlendirmelerle karşınızdayım.Daha yapacak o kadar çok prıje var ki aklımda.İnşallah fırsat verir Rabbim.
Salça kavanozları boyandı,dekupajlandıTakım oldu ikisi.Kelebekleri seviyorum.Cıvıl cıvıllar.Muhtemelen saksı olacaklar.


                                    






Daha önce boyadığım tenekelerle uyum sağladılar.


Herkese güzel hafta sonları diliyorum.
Selametle....

11 yorum:

  1. Cok guzeller bayildim.bende yapmak istiyorum ama cesaret edemiyorm.aslinda cam boyama yapmak istiyorum.hangi boyayla yaptinz siz acaba?sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz cesaret canım.ben bunuları beyaz sprey boyayla boyadım.camı folk art animels ile boyayabilirsin.
      sevgiler

      Sil
  2. İYİ TATİLLER OLSUN İNŞALLAH :)BAZEN EVDE TATİLDE GÜZEL OLUR ...ELLERİNE SAĞLIK YİNE ÇOK ÇOK GÜLEN İŞLER YAPMIŞSIN:))İNSANA GÜLÜMSÜYORLAR SANKİ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol abla.Beğenmene sevindim
      sevgiyle...

      Sil
  3. Çok şirin görünüyorlar, ellerine sağlık, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. ne güzel olmuşlar.
    güzel fikir gerçekten, ben de saksılara para verip durmıyım boşuna.
    tatilin kıymetini bil, bize tatil yok :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Çok teşekkürler canım.Haklısın inşallah biliriz kıymetini.
      sevgiler...

      Sil
  5. eline sağlık cnm çok şirinler çok şık olmuşlar yeni çalışmalarında kolay gelsin arkadasım...

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık canım..
    baktıkça insanın içi açılıyor :))
    sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı bekliyorum : )