29 Ocak 2014 Çarşamba

Kıravatlı bebek badisi

Merhabalar hanımlar
Geçenlerde tatili evde geçireceğimizi söylemiştim ama ısrarlara dayanamadık ve Bartın'a annemlere geldik.Arabayla yolculuk yapmaya alışmışız ya otobüs öyle zor geldi ki.Bitmedi sanki yol.İnşallah bir an önce araba alırız.Şimdiden dönüşü düşünüyorum.Neyse iyi oldu geldiğimiz ailemiz için değer elbette.Zaten blog aleminde de pek kimse yok.Herkes bir yerlerde herhalde.
Arkadaşımın ikizleri için badi süslemiştim.Kızı için olanı daha önce paylaşmıştım.Bu da erkek bebeği için yaptığım badi.Puantiyeli keçe çok tatlı oldu.Çok da yakışır heralde Yuşa'yaGüle güle giysin tatlıcık.




Tatide olanlara güzel tatiller,Çalışanlara ise kolaylıklar diliyorum.
HERKESE SEVGİLER
BARTIN'DAN HERKESE KUCAK DOLUSU SELAMLAR.

5 yorum:

  1. Ellerinize sağlık çok şeker olmuş:) Ailenizle birlikte güzel bir tatil geçirirsiniz umarım :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler canım

    YanıtlaSil
  3. ay çok cici olmuş cnm ellerine sağlık ..inşallah en kısa zamanda araba da nasip olur arkadasım Allah gönlüne göre versin.sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Çok tatlı olmuş feyza ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim hanımlar:)Amin Esracım:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı bekliyorum : )