8 Mart 2013 Cuma

Sipariş ettiğim ahşap boyama malzemeleri

Yeni cicilerim geldiiii : )
Oturduğumuz yerde pek seçenek yok..Olan da pahalı.Ben de internetten Tahtakaleden aldım malzemelerimi.Bakalım neler çıkacak bunlarla ortaya.Tepsi de alıcaktım.unutuşum yaa:(burada çok pahalı.Sizler kaça alıyorsunuz merak ediyorum.Ben Mersin'den tepsi aldım.Küçük boyu 2.5 ,orta boyu 3.5 tl idi..burada aynıları 5 ve  6.5 tl idi.Yani 2 katı.Çok da seçeneğim yok.Geçen büyük boy tepsi aldım 7 liraya.Boyalar da hakeza öyle.Bildiğini siteler falan varsa yazar mısınız arkadaşlar?Yardımcı olursanız sevinirim.



Herkese hayırlı cumalar.Allah'ın selamı üzerinize olsun...

4 yorum:

  1. Hadi kolay gelsin ! Bakalım ne güzellikler olacak bu malzemelerle.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler canım.Baklalım : )

    YanıtlaSil
  3. bende bugün aynı yerden boyalar aldım
    101tl bayıldım
    umarım iyi bişeyler çıkartırım ortaya
    hayal kırıklığına uğramaktan korkuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇIKAR ORTAYA MUTLAKA İYİ BİR ŞEYLER.KORKMA CANIM.İLK ETAPTA ÇIKMASA BİLE.ISRARCI OL.DENEMEYE DEVAM ET.ÖYLE ÖYLE ELIŞILIYO CANIM.

      Sil

Yorumlarınızı bekliyorum : )