19 Ağustos 2015 Çarşamba

Ahşap isimlikler

 Merhabalar herkese:)
Uuzn zamandır giremedim bloğa.Herkesler tatilde heralde.Sizler tatil yaparken ben küçük kızıma kavuştum Allah'ın izniyle.Hatice'miz aramıza hoşgeldin:))Yarı kırkımız çıktı bile:)Rabbim tüm evlatlarımıza sağlık,sıhhat,hayırlı ömürler versin.İki çocukla hayat daha zor ama bebek kokusu özlemişim:))Şükürler olsun yine aynı duyguları tattırdığı için Allahıma.İnşalalh her şey daha da güzel olur.Rabbim isteyen herkese nasip etsin.
Bu arad fırsat bulup bir şeyler paylaşayım dedim yaptığımız ürünlerden.Buyurun:)
Sağlıcakla kalın..




















9 yorum:

  1. Haberim yoktu,Gözünüz aydin. Allah analı babali büyütsün.

    YanıtlaSil
  2. Allah'ü Teala analı babalı sağlıklı büyütmeyi nasip etsin. Çalışmalarınız çok güzel olmuş ellerinize sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Fiyat öğrenebilir miyim acaba bir isim yazdırmak istesem?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba
      mail adresine yazarsanız iletişime geçelim.
      feysab2@gmail. com

      Sil
  4. Yine çok güzel , elinize sağlık . Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Harika paylaşımlarınızı ilgi ile takip ediyorum. Başarılarınızın devamını dilerim.

    Cafe Malzemeleri
    Endüstriyel Mutfak
    Etsiz Çiğ Köfte
    Patatesli Börek
    Biber Dolması

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı bekliyorum : )