23 Temmuz 2014 Çarşamba

Facebook sayfamda düzenlediğim çekiliş hediyelerimi gönderdim:)

Günaydın hanımlar
Bin aydan daha hayırlı diye nitelendirdiğimiz Kadir gecesi herkese mübarek olsun.Hakkıyla geçirebilmeyi Rabbim nasip etsin.
Dün Zonguldak'a giderek akraba ziyaretlerimizi yaptık.İftardan sonra Bartın'a annemlere geldik. Çocuklar bir heyecanla " ne zaman gidecez?"deyip durdular ama arabada uyuyakaldılar.Neyse sabah hasret giderdiler:)Çok şükür ulaştık baba evine.İnşallah güzel ve iyi gelecek bize.Herkes de ailesiyle birlikte güzel vakit geçirir inşallah.
Geçen düzenlediğim çekiliş hediyelerimi nihayet gönderdim.Eşime verdim ,her defasında unuttu.Bugün uaşır inşallah.Sevgili arkadaşım Yüksel'e çıktı  hediyeler.Mutlulukla kullansın.Kapı süsünün yanında bir tane mandal magnet ve bir hadis kartelası gönderdim.





2 yorum:

  1. Çok güzelmiş.
    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
    ✿Kadir gecemiz mübarek ve dualarımız kabul olur inşaAllah ✿
    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım.Amin hepimizin inşalah:)

      Sil

Yorumlarınızı bekliyorum : )