31 Mayıs 2014 Cumartesi

Tablet tutacakları(Tasarımlarımız)

Merhabalar herkese
Bol gök gürültülü bir hava var. Gök gürlerken kızımın bakışlarını unutamıyorum."Anne gök güllüyoo.İyyvaah!!"Ne tatlı ya:))
Bir tasarımla karşınızdayım.Kardeşim ve ablamlar buradayken Ferda eşimden tabletini tutabileceği bir alet istedi.Böylece bu tasarım ortaya çıktı.İstemesi kardeşimden,tasarlaması eşimden.Eee bunu gören ablam durur mu?Bir tane de o istedi.İkisinin modelleri farklı.

Kardeşimin tablet tutacağı





Ablamın tablet tutacağı



İsteyenlere duyurulur:)
Sevgileerrr..

4 yorum:

  1. İcatlar hep ihtiyaçlardan doğar zaten. İnternette bu tip bir tutacak görmüştüm, sizinki de çok kullanışlı olmuş. Güle güle kullanılsınlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle.Daha önce görmemiştim böyle bir şey.
      Çok teşekkürler:)

      Sil
  2. vaoov süper olmuş cidden.oğluşuma sorum bakim ister mi :) ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Alanay abla:)Sor bakalım:)

      Sil

Yorumlarınızı bekliyorum : )