28 Mart 2014 Cuma

Çaydanlık şeklinde kapı süsü

Hayırlı cumalar herkese
Merhabalar hanımlar.Günler yoğun geçiyor.Okul,ev,çocuk derken bir de ahşap boyama işinde yoğunlaşmamızla beraber günler nasıl geçiyor anlamaz oldum.Severek yapınca çok zevkli.Daha yapılacak çok iş var.Siparişler sıralandı.Mutluluk verici bu.İnsanların yaptıklarımızı beğenmesi insanın şevkini artırıyor.Çok şükür.
Sırada çaydanlık şeklinde mutfak kapı süsü veya panosu var.Zevkli bir çalışmaydı.Hamur kabartma tekniği de kullandım.Kenarda satılmayı bekliyor:)))Fırsat buldukça yapıyorum bir şeyler.Belki stand açma durumları olabilir.
Hayırlısı bakalım.






Güzel bir hafta sonu diliyorum:)

11 yorum:

  1. Cok guzel bir çalışma olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş.eline,emeğine sağlık;)

    YanıtlaSil
  3. Feyza hanım çok hoş olmuş. Model de çok güzel hem sizin hem de eşinizin ellerine sağlık. Hayırlı bol siparişler, sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. elinize sağlık, çok cici bir çalışma:))

    YanıtlaSil
  5. Harika olmuş, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  6. harika olmuş çok beğendim ellerinize sağlık selamlar...:)

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  9. herkese çok teşekkür ederim.
    sevgiler....

    YanıtlaSil
  10. çaydanlığın şekli de çok harika ellerine sağlık çok güzel olmuş sevgiler cnm

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı bekliyorum : )