24 Şubat 2014 Pazartesi

Minnie mouse tacı(yapılışı)

Merhabalar hanımlar
Herkese günaydın:)
Karanlık,yağmurlu bir sabaha uyandım.Çok şükür yağdı yağmur.Her şey zamanında yaşanmalı değil mi?Yağmur da .kar da, güneş de....Az kaldı zaten bahara.Bekliyorum sevinçle.
İnsanın kızı oldu mu ne ciciler yapacağını şaşırıyor.Onun için Ufak tefek bir şeyler yapmak  bile mutlu etmeye yetiyor.Ben de bir minnie mouse tacı yaptım kızıma.Yapıılışını da resimledim.Belki sizlere de faydası olur.
Malzemeler


Yapılışı









Biraz daha büyük yuvarlaklar yapsaydım iyi olacaktıKestiremedim tam olarak sanırım.Olsun bu da güzel oldu:)
Herkese güzel bir gün diliyorum dostlar.
Sağlıkla kalın

11 yorum:

  1. Faydalı oldu ellerine sağlık feyza..
    Sevglier...

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş benim kızım yok ama yiğenim var bende ona hediye yaparım :)

    YanıtlaSil
  3. Eellerine sağlık, güle güle kullansın miniğin. Benim de kızım yok ama yeğenimin çok seveceğine eminim, ben de bir tane yaparım artık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Çok şirin olmuş, eline sağlık, çok da yakışmış küçük hanıma, sevgiler :))

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize sağlık çok sevimli olmuş..

    YanıtlaSil
  6. Kızlar çok seviyor bu tür taçları çok da şık duruyorlar. Elinize sağlık ...

    YanıtlaSil
  7. hemde çok güzel olmuş.bravo sana feyzacığım.çok beğendim.kuzucukda güle güle kullansın.

    YanıtlaSil
  8. çokk şirin olmuş.. ellerine sağlık ...sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Çok beğendim iyi fikir. Anne adayı olarak benim için iyi bir paylaşım oldu ;) Teşekkürler feyzacım ;)

    YanıtlaSil
  10. Çok teşekkür ederim sevgili hanımlar:)

    YanıtlaSil
  11. Cok guzel olmus feyza hanim... Ellerinize saglik. O sirin kivircigi da kocamaan opyorum

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı bekliyorum : )