1 Haziran 2014 Pazar

Geri dönüşümler

Merhabalar hanımlar
Bugün geri dönüşümlerle geldim size.Hobi malzemelerini koyabilmek için birebir kutular.

Saat kutusunu yapşkanlı folyo ile kaplayıp pullarla süsledim.


Ayakkabı kutularını yapışkanlı folyolarla kapladım.Bunları sınıfım için kaplamıştım.


En çok da bunları beğeniyorum.


Büyük kutuları yine folyolarla kapladım.Kumaşlarımı koyuyorum içine.

Bunlar da plastik kutular.Çorapla kaplandı:)


Deterjan kutusuna peçete dekupaj uyguladım.


Strafordan bölmeli kutu yaptık.


Teneke kutuya peçete dekupaj yaptık.Sınıfıma yapmıştım.

Strafordan kesip yapışkanlı folyo ile kapladığım panolar

Eczaneden verilen bez poşeti kurdele ile süsledim.


Geri dönüşümler candır:)

5 yorum:

  1. Gerçekten hepsi birbirinden güzel ve şık olmuşlar :) Harika fikirler bunlar

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Bayılırım geri dönüşümlere:))) Çok güzel olmuşlar,ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. coşmuş bu hafta hepsi çok güzel olmuş bende hiçbir ayakkabı kutusunu atmam ev kutu cenneti gibi

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ediyorum hanımlar.Bayadır ahşap boyamadan fırsat bulup geri dönüşüm yapmamıştım.
    sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı bekliyorum : )