6 Haziran 2014 Cuma

Ayın marifetlisi oldum ve ödüllerim

Merhabalar hanımlar
Kazandığım bu güzel hediyeleri paylaşmak istedim sizlerle.Biliyorsunuz 10 marifet her ay ayın marifetlisini seçiyor.Mayıs ayı marifetlisi de ben oldum:)O  ay,yapılışı ile beraber resimlenip anlatılan en çok yayın gönderen ödülleri kazanıyor.Ben de yarışmaya katıldım ve başardım.Bu güzel yarışmayı düzenleyen 10 marifete çok teşekkür ediyorum.İyi ki varsınız.Sayenizde çok şey öğrendik ve öğreniyoruz:)Hediyeler gösterdiklerinden daha da fazlası.Kim bilir ne ciciler çıkacak bunlardan?
Tekrardan teşekkür ediyorumk Aylin Hanım:)
Sevgilerimle...
10 Marifet'te kalın hanımlar.





18 yorum:

  1. ooo tebrik ederim canım ne güzel :-)

    YanıtlaSil
  2. Ne projeler çıkacak bakalım bu cicilerden merakla bekliyorum :))

    YanıtlaSil
  3. HEPSİDE ÇOK TATLIII AMA MANDALLAR ÇOK ŞEKERLER:))KOLAY GELSİN PROJELERİNİ ÇABUK GÖRELİM

    YanıtlaSil
  4. Tebrikler, hediyelerini gule gule kullan, sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. canım çok sevindim tebrikler sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Bayıldım! Bence de süper şeyler çıkacak bunlardan. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkür ederim hanımlar:)
    İnşallah güzel bir şeyler çıkar ortaya.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  8. Çok güzelmiiiş ben bilmiyordum her ay olduğunu :) İnşalah bana da katılmak naip oluur :) Güle güle kullan

    YanıtlaSil
  9. Ezgicim inşalalh sen de kazanırsın.Çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  10. Tebrik ederim :))Güzel işleriniz olsun..

    YanıtlaSil
  11. vaoov çok sevindim ve gurur duydum feyzacığım.tebrik ederim.kimbilir ne güzellikler çıkacak bunlardan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alanay abla çok teşekkürler:)İnşallah göreceğiz bakalım:)

      Sil

Yorumlarınızı bekliyorum : )