11 Mayıs 2013 Cumartesi

PARFÜM KUTUSUNA PEÇETE TEKNİĞİ

Selamun aleyküm dostlar
Bugün itibariyle mübarek üç aylara girmiş bulunuyoruz.Rabbim bize hayırlı eylesin ve hayırlısıyla ramazan ayına ermeyi de nasip etsin.
Yaptığım çalışmayı paylaşayım :Eşimin parfüm kutusunu beyaza boyayıp peçete tekniği yaptım.Birkaç renkle doku da vermek istiyorum ama elimde yok şu anda.Alınca sünger fırça yardımıyla yapacağım dokuyu inşallah.Kızımın ıvır zıvırlarını : )koyacağım içine.Şimdiden onun bile bir sürü ıvır zıvırı var.Sonumuz nereye varacak bakalım?
 




 
Hayırlı akşamlar efendim.
 
 

17 yorum:

  1. Hayırlı akşamlar,
    O kadar güzel olmuş ki.. Bayıldım.. Ben de birkaç sefer yapmayı denedim ama ciddi fiyasko ile sonuçlandı malesef. Böyle güzel işleri gördükçe birdaha deneyesim geliyor ama..:))
    Çok çok selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar...Çok teşekkür ederim beğendiğiniz için.Denedikçe olur diye düşünüyorum.Bence yılmayın.Selamlar...

      Sil
  2. Çok mantıklı.. eline sağlık çok hoş olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş.ben de parfüm şişelerini biriktiriyorum...ama elim değmedi bir türlü peçetelemeye.şu yoğunluğum geçsin bakalım ...ellerine sağlık cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım.İnsanın yoğunluğu olmasa neler yapar da.Allah kolaylıklar versin.

      Sil
  4. bende çok beğendim.çok şık vede güzel olmuş.desen seçimin çok güzel.kızçen güle güle kullansın.ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alanay hanımcım çok teşekkür ederim.Sevgiler...

      Sil
  5. Çok güzel oluş canım ellerine sağlık... Allahım hepimize Ramazan ayına ermeyi nasip eder inşallah...

    YanıtlaSil
  6. çok cici olmuş güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  7. ne tatlılar ellerinize sağlık.hemen deneyesim geldi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim .Bence durmayın hemen deneyin : )

      Sil
  8. Feyzacım harika olmuş canım bayıldımmm:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı bekliyorum : )